Aktuálně

Moderní značka je jednoznačná, soudržná a férová - plní to, co slíbila

Tématem třetího ročníku odborné konference Brand Management byl apel k pozvednutí významu značky jako integrální součásti vedení firmy a její strategie, promítnuté do produktů, služeb, lidí, prostředí i komunikace. Mezi čtrnácti řečníky konference vynikla Rita Clifton, nositelka Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy. V unikátní diskusi „grilovala“ zástupce tří prestižních značek, které řídí svůj globální marketing z České republiky. Employer branding, budování značky úspěšného zaměstnavatele, zajímavě představil Pavel Stratil, generální ředitel řetězce Lidl. Více než 400 účastníku letošního Brand Managementu se ve zcela zaplněném pražském Slovanském domě velmi aktivně zapojovalo do panelových diskusí soustředěných především na to, jak pozvednout úroveň značek tak, aby nesly atributy jednoznačnosti, soudržnosti a vůdcovství.


Nejsou lidi?

Taky to slyšíte každý den? Nejsou lidi… Navzdory tomu, že mzdové náklady rostou a firmy věnují značnou pozornost shánění zaměstnanců, dlouhodobé problémy přetrvávají. Je tedy nepochybně správný moment na chvíli se zastavit a přemýšlet o tom, kde je chyba, a hledat řešení. Navrhujeme začít tím, že přestaneme spolupracovníky brát jako „zdroj“, který je potřeba získat a maximálně vytěžit. Pojďme se na lidi dívat jako na jednu z forem kapitálu, která je pro většinu firem ještě vzácnějším statkem než kapitál hmotný či finanční.


Brand Management 2017: Setkání těch, kteří stojí pevně na značkách

Brand Management 2017, který se uskuteční 20. září ve Slovanském domě v centru Prahy, právě zveřejnil úplný program.Kromě Rity Clifton, nositelky Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy, kterou Financial Times označily za brand guru, zde vystoupí i další přední marketingové osobnosti. Novinkou bude unikátní formát diskuse, v jejímž rámci bude Rita grilovat tři úspěšné značky v různých stádiích vývoje, které řídí svůj globální marketing právě z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).


Rita Clifton na Brand Management 2017

Brand Management Vám letos přinese nejen vystoupení osobnosti světového marketingu, jíž je Rita Clifton, ale i atraktivní formát diskusního panelu.


Jak zkrotit internetovou džungli pro byznys?

Říjnová konference Primetime for... Internet Jungle (25/10) provede spletitou divočinou online kanálů.


Zpátky na značky!

Konference Brand Management 2017 se bude zabývat tím, jak posílit značky


Blbý šéf je horší než blbý prezident

Rozhovor naší šéfky Anety Zímové pro Index Lidových novin


Neprodávejte data, ale problémy, které řeší

V pořadí již třetí ročník konference Primetime for... Big Data, který se tradičně konal v prostorách Národní technické knihovny v Praze, navštívilo více jak 150 účastníků ze sféry marketingu, obchodu i vedení firem.


Videostory: Novinky z mobilního marketingu

Čtyři osobnosti, čtyři příběhy z mobilního světa Publics One, Mastercard, Česká spořitelna a Footshop.cz


Vše co je dnes online, je i mobile.

Čtvrtý ročník konference Mobile Marketing v Národní technické knihovně představil aktuální trendy v životě mobilních zákazníků, vývoj trhu s mobilní reklamou i konkrétní příklady kombinace mobilních řešení s dalšími online i offline komunikačními kanály pro reklamu, prodej i péči.