O konferenci

Brand Management 2018 se zaměří na ožehavé téma „post-faktické“ doby a jejího dopadu na marketing a budování značek. Mediální prostor plný blábolů i zjevných lží nahlodává všeobecnou víru v rozhodování založené na faktech. Když lidé nevěří tomu, co tvrdí média, proč by měli věřit tomu, co komunikuje vaše značka?

Značky jsou přitom založené na důvěře. Jak si ji v těchto podmínkách udržet?

Co je Brand Management?

Největší oborové setkání všech, kteří věří, že značka je daleko více než grafický symbol. Je to ideální platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi seniorními manažery marketingu a komunikace, které zajímá, jak dále efektivně rozvíjet a řídit značky.

Pro koho je Brand Management?

Konference je určena pro všechny, kdo věří v sílu značek a jejich hodnotu pro firmy, společnost, komunity i jednotlivé spotřebitele. Vzhledem ke strategickému významu značek měly předchozí ročníky vždy vysokou návštěvnost (okolo 400 účastníků), významnou část audience přitom představovali top manažeři, ředitelé, členové představenstva či majitelé firem.


Klíčoví řečníci minulých ročníků