Struktura programu Brand Managementu 2018

  • 08:15 – 09:00
    Registrace, snídaně, ranní networking

  • 09:00 – 10:30
    BLOK A: POST-FAKTICKÁ DOBA: PŘÍČINY A DŮSLEDKY

    Nacházíme se ve světě, kterému se říká post-truth world, neboli post-faktická doba. Objektivní fakta mají na názory lidí menší vliv, než apel na emoce a osobní přesvědčení. Není důležité, co je pravdivé, ale co se jako pravdivé zdá. Brexit a další „divné“ volby ovlivněné argumenty okatě popírajícími reálné skutečnosti, zneužívání informací ze sociálních médií s cílem vytvářet informační chaos - to vše nahlodává všeobecnou víru v rozhodování založené na faktech.

    • Charakteristika post-faktické doby, ekosystém nedůvěry a jeho fungování
    • Jak současná situace ovlivňuje trendy v marketingu a brand managementu
  • 10:30 – 11:00
    Přestávka na kávu

  • 11:00 – 12:00
    BLOK B: BYZNYS V POST-FAKTICKÉ DOBĚ (THE POST TRUTH BUSINESS)

    KEY NOTE: Sean Pillot de Chenecey

    Autentické značky ve světě, který ničemu nevěří

    Do čela se derou noví vůdci národů (a bohužel i firem), kteří pracují s fakty velmi „kreativním“ způsobem. Nejenom, že je používají velmi účelově, ale často záměrně zaplavují mediální prostor spoustou blábolů, polopravd i zjevných lží. Značky jsou principiálně založené na důvěře. V post-faktické době však životně důležité spojení mezi značkou a spotřebitelem slábne, a to firmám komplikuje rozvoj.

    • Příklady značek, které si udržely důvěru
    • Ukázky, jak všeobecné deziluzi a nedůvěře při komunikaci značek čelit
  • 12:00 – 13:00
    BLOK C: DŮVĚRA VE ZNAČKY NA NAŠEM TRHU

    Jak se s obnovou důvěry potýkají značky na našem trhu? Na čem staví svůj marketing, když hezké obrázky nestačí? Představíme lídry českého marketingu současnosti, kdy více než dříve záleží na opravdovosti značek a konzistenci toho, co slibují.

  • 13:00 – 14:00
    Oběd a polední networking

  • 14:00 – 16:00
    BLOK D: JAK NA TO?

    Dvě paralelní diskusní sekce za účasti lídrů marketingových i mediálních společností a klíčových hráčů z různých oborů trhu umožní věnovat se problematice do hloubky. Příležitost, jak posílit roli marketingu v organizacích. Postavení značek v e-commerce, včetně rizik a možností, jak budovat jejich hodnotu na domácím i zahraničním trhu.

  • 16:00
    Koktejl a afterparty

    NESPĚCHEJTE DOMŮ! Budeme rádi, když se po skončení akce zdržíte na výměnu dojmů s kolegy a skleničku či dvě…