Program Brand Managementu 2018

Elektronická pozvánka

  • 08:15 – 09:00
    Registrace, ranní networking

  • 09:00 – 10:30
    Blok A: POST-FAKTICKÁ DOBA: PŘÍČINY A DŮSLEDKY

    Trendy trhu, marketingu a brand managementu v kontextu současné společenské, mediální a tržní situace.


    Moderace: Jan Patera, konzultant, Blue Events

    Čemu dnes věříme v polarizovaném a fragmentovaném mediálním ekosystému

    Jakub Macek, vedoucí katedry mediálních studií a žurnalistiky, Masarykova Univerzita

    Anotace

    Jak vyniknout mezi skvělým i špatným obsahem

    Dušan Šimonovič, manažer konzultačního oddělení, Seznam.cz

    Anotace

    Brand safety v době konspirací a nenávisti na internetu

    Šimon Pánek, ředitel a spoluzakladatel, Člověk v tísni

    Anotace

    Chaos jako příležitost pro značku

    Anežka Karásková, Art Director, Alza.cz

    Anotace

    Lehká provokace: Přežije vaše značka 2030?

    Jaroslav Malina, Chief Digital Officer, McCann Prague

    Anotace

  • 10:30 – 11:00
    Přestávka na kávu, čaj a občerstvení

  • 11:00 – 12:00
    Blok B: BYZNYS V POST-FAKTICKÉ DOBĚ (THE POST TRUTH BUSINESS)

    Moderace: Jan Binar, CEO, McCann Prague a prezident, AKA

    KEY NOTE: Autentické značky ve světě plném nedůvěry

    Sean Pillot de Chenecey nabízí ve své zbrusu nové knize The Post-Truth Business inspirace pro společnosti, které chtějí obnovit autenticitu v současném světě plném nedůvěry. Ve svém vystoupení představí příklady osobností, značek a kampaní, které pozitivním způsobem ukazují, jak dál.

  • 12:00 – 13:15
    Blok C: DŮVĚRA VE ZNAČKY NA NAŠEM TRHU

    Manažeři významných značek z různých segmentů našeho trhu sdílejí zkušenosti s tím, jak budovat důvěru – tady a teď.

    Jak pečovat o značku, abyste přitom neztratili její bezmála dvě stě let vytvářenou hodnotu

    Monika Hovorková, Marketing Director, Česká spořitelna

    Anotace

    Značka bez důvěry je jen komoditou

    Petr Machoň, ředitel marketingu značky RAKO, Lasselsberger

    Anotace

    Vytvořte osobitou značku, která nesleví ze svých hodnot

    Lucia Tarbajovská, Senior Brand Manager, Kofola

    Anotace

  • 13:15 – 14:15
    Oběd a polední networking

  • Blok D: Paralelní sekce

  • 14:15 – 16:00
    Blok D1: JAK NA TO? DŮVĚRA JAKO STRATEGIE

    Příklady strategií značek založené na principech autenticity a obnovy důvěry


    Moderace: Tomáš Krásný, Managing Partner, Blue Events

    Vnímání značky očima budoucího zákazníka

    Ondřej Žák, Associate Partner, Advisory / Performance improvement, EY

    Anotace

    Jak vytvořit leitmotiv vaší značky

    Milan Duda, marketingový ředitel, CZC.cz

    Martin Zdražil, Co-founder a stratég, Brain One

    Anotace

    Newyorské trendy v lokálních podmínkách

    Božena Hrušková, Marketing Director CZ/HU/SK, DPGP, L'Oréal Česká republika

    Anotace

    Důvěryhodná cena jako jádro strategie

    Tomáš Formánek, Partner, Logio

    Milan Havlíček, Sales Director, Yieldigo

    Anotace

    Zrod značky v novém společenském prostředí

    Martin Hošek, spolutvůrce, Maappi

    Anotace

  • 14:15 – 16:00
    Blok D2: JAK BÝT VĚROHODNÝ V JEDNOTLIVÝCH BODECH DOTYKU

    Vystoupení týkající se jednotlivých dílčích aspektů marketingu a komunikace značek s důrazem na konzistenci ve všech bodech dotyku se zákazníky


    Moderace: Rostislav Starý, Partner, Konektor Social

    Bod dotyku / Influenceři: Jak je věrohodně využít v komunikaci

    Hana Vávrová, Team Lead Project Manager, The Hive

    Lukáš Hejlík, herec a influencer, autor projektu Gastromapa

    Anotace

    Bod dotyku / YouTube: Jak budovat důvěrný vztah se stávajícími i budoucími maminkami

    Lenka Vaněk, Marketing Director, Hamé

    Martin Peška, Head of Project Management & Digital Strategist, MarketUP

    Anotace

    Bod dotyku / Místo prodeje: Značka v důvěrné blízkosti

    Ivan Čopák, CEO, Retailtrek

    Anotace

    Bod dotyku / Produkt: Důvěru budujte s důvěrou

    Martin Šámal, ředitel marketingu, Vafo

    Anotace

    Bod dotyku / Srdce: Autenticita a CSR

    Vladimír Mikel, Managing Director, Rossmann

    Anotace

  • 16:00
    Afterparty a networking