Klíčový řečník

Sean Pillot de Chenecey

Jako nezávislý konzultant pracuje na strategických a inovačních projektech po celém světě pro Unilever, General Motors, Swatch, Heineken, GSK, Beiersdorf a další. Má za sebou přes dvacet let zkušeností z výzkumu spotřebitelských trendů, testování produktových konceptů a tvorby insightů. V rámci svých výzkumů běžně hovoří jeden den s šéfem Microsoftu a druhý den s členy typické ruské domácnosti.

Letos mu vyjde dlouho očekávaná kniha o „byznysu v post-faktické době“, vůbec první studie o dopadech současné krize důvěry na značky. Na konkrétních příkladech ukazuje, jak vrátit značkám autenticitu v době skandálů, fake news a všeobecné podezřívavosti. Jak společenská atmosféra po Brexitu, Trumpovi a dalších „divných volbách“ ovlivňuje značky? Jak by na mí měly firmy reagovat? Má smysl ještě vyprávět příběhy o značkách? A jaké příběhy? „Důvěra je pro značky po celém světě téma číslo jedna. V post-faktické době mají však vážný problém, neboť příliš mnoho aspektů moderního života určuje nedůvěra,“ píše v knize „The Post-Truth Business: How to rebuild Brand Authenticity in a Distrusting World“, kterou vydává prestižní nakladatelství Kogan Page v říjnu 2018.

Více o řečníkovi najdete zde.