Program 2017

8:15 - 9:00 | Registrace, snídaně, ranní networking
   
9:00 - 10:30 | A. JSME NA ZNAČKÁCH?

Moderace: Barbora Krásná, Partner, Blue Events

 

Trendy trhu, marketingu a brand managementu v kontextu celkové strategie firem.

  • Éra kognitivního marketingu
    Katie Axam, Director, Marketing Communications & Citizenship, IBM CEE

  • Kreativita a růst značky
    Stefan Siedentopf, Head of Planning, Ogilvy CEE

  • Stojíme pevně na značce
    Jindřich Skrip, ředitel úseku marketingu a vývoje produktů, Kooperativa pojišťovna

  • O čem se mluví: Employer Branding
    Pavel Stratil, generální ředitel, Lidl Česká republika
   
10:30 - 11:00 | Přestávka na kávu
   
11.00 - 13.00 | B. ZNAČKA JAKO ZÁKLADNÍ PRINCIP FIREMNÍ ORGANIZACE

Rita Clifton, kterou Financial Times označily za brand guru, je nositelkou Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy z rukou britské královny (v roce 2014).

  • ZNAČKY, BUSINESS A UDRŽITELNÁ HODNOTA V DIGITÁLNÍM VĚKU
    Rita Clifton, Chairman, BrandCap

Brand Grill (diskusní panel)

Grilování atraktivních českých značek v různých stádiích vývoje: Kojenec, kterému je věštěna slibná budoucnost. Dítě, které si úspěšně získává pozornost. Dospělý jedinec s unikátní životní zkušeností.

Rita Clifton zpovídá zástupce těchto tří značek:

  • Gabriela Lungu, Marketing & Communication Specialist, WINGS (ex-Head of Global Marketing, Notino)
  • Martin Dlouhý, Partner Strategic Development, UGO
  • Jana Barbati Chadová, Head of Global Marketing, Baťa
   
13:00 - 14:00 | Oběd a polední networking
   
14:00 - 16:00 | C. JAK BÝT KONZISTENTNÍ VE VŠECH BODECH DOTYKU?

Moderace: Jan Binar, CEO, McCann Prague a prezident, AKA

 

Best practices firem, které vynikají v konkrétních bodech dotyku se zákazníkem, a současně fungují konzistentně ve všech podstatných „touchpoints“.

  • Zuzana Behová, Marketing Director, Palírna u Zeleného stromu (Pure Party spirit of Hanácká vodka)

  • Lukáš Kmínek, Head of Business Development, Blueberry.cz Apps (Jak se prezentovat na webu)

  • Aleš Kotěra, spolumajitel, Sklizeno Foods (Zákaznický zážitek v prodejně)

  • Miroslav Král, CEO, MarketUP (Jak vést každý krok zákazníka digitálním světem právě k vaší značce)

  • Roman Tiefa, Marketing Manager, Nestlé (Obal jako impuls růstu značky)

  • Tomáš Vyhnálek, ředitel oddělení fundraisingu, Člověk v tísni (Srdce jako touchpoint)
   

16:00 | Koktejl a afterparty

NESPĚCHEJTE DOMŮ! Budeme rádi, když se po skončení akce zdržíte na výměnu dojmů s kolegy a skleničku či dvě…