Brand Management 2019 se zaměří na téma „Jak růst v nových podmínkách“ a představí konzistentní roadmapu pro značky.

Z Austrálie přijede poprvé do Česka profesorka Jenni Romaniuk, ředitelka Ehrenberg-Bass Institutu vyhodnoceného jako nejlepšího centra brand marketingu na světě. Úzce s ním spolupracuje většina velkých světových značek: Anheuser-Busch InBev, Brown-Forman, Coca-Cola, Disney Destinations, Facebook, Goodyear, Google, GSK, KFC, Kraft Heinz Company, Mars, MediaCom, Nestlé, PepsiCo, Procter & Gamble, Publicis Media, Raiffeisen, Red Bull, Unilever a další.


Jenni je spoluautorkou nové bible marketingu How Brands Grow (díl 1 a 2). Tato kniha otřásla celým oborem a je povinnou četbou pro všechny, kdo to se značkami myslí vážně. Staví na nových poznatcích o nákupním chování a významu značek. Nabízí ucelený plán pro růst značek a produktivity marketingu. Vychází z prokázaných pravidel fungování marketingu založených na dlouhodobých robustních analýzách napříč trhy a kategoriemi. Téma výrazných značek rozvíjí ve své nejnovější knize Building Distinctive Brand Assets.

Připravte se na nové podmínky!

Značky musí dnes posílit svojí pozici a výrazně vystupovat ve všech dobech dotyku. Čelí totiž ze všech stran novým výzvám, které je mohou oslabit.

Jsou tu noví konkurenti jako start-upy plné nápadů a nové energie, lokální hrdinové často přinášející nové, autentické značky. Noví spotřebitelé kladou důraz na na autentičnost a udržitelnost, mají odpor ke globalizaci a jejím projevům včetně korporací a jejich značek. Do toho musíme počítat s novými, zejména digitálními nástroji a novými distributory v podobě expanze internetového obchodu se zbožím i službami včetně globálních market places jako Amazon či Alibaba. A v neposlední řadě jsou tu noví zaměstnanci kladoucí důraz na smysl práce, life-work balance, nižší loajalitu vůči zaměstnavateli.

Co je Brand Management?

Největší oborové setkání všech, kteří věří, že značka je daleko více než grafický symbol. Je to ideální platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi seniorními manažery marketingu a komunikace, které zajímá, jak dále efektivně rozvíjet a řídit značky.

Pro koho je Brand Management?

Vzhledem ke strategickému významu značek měly předchozí ročníky vždy vysokou návštěvnost (okolo 400 účastníků), významnou část audience přitom představovali top manažeři, ředitelé, členové představenstva či majitelé firem. Podívejte se na analýzu účasti uplynulých ročníků 2017 a 2018.