Proč se zúčastnit?

Tradice: Nejsme zelenáči. Brand Management je největší česká konference o značkách, kterou Blue Events pořádá od roku 2000.

Setkání: Tady potkáte ty důležité lidi. Je to ideální platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi šéfy firem a seniorními manažery marketingu a komunikace, kteří chtějí lépe řídit své značky. Osobní setkání nikdy nemělo tak velkou hodnotu jako v dnešní „post-pandemické“ době.

Poslání: Věříme, že silné značky jsou klíčem k úspěšnému byznysu. Hlavní náplní programu tak jsou úspěšné a aktuální příběhy značek z českého a slovenského trhu. Každý rok také přivážíme do Prahy osobnost globálního marketingu, která tuto myšlenku sdílí a rozvádí dále. Klíčovými řečníky tak byli v minulosti např. Dave Trott, Peter Field, Jenni Romaniuk, Thomas Barta, Ken Segall, Rita Clifton, Jim Stengel, Sean Pillot de Chenecey a další.


Podívejte se, kdo letos vystoupí.




Konferenci Brand Management jsem si opravdu užila. Lidé v publiku byli otevření, nadšení a vnímaví. Bylo opravdu skvělé být součástí programu, který pokrýval tolik různých oblastí. Díky vám všem a vřele doporučuji tuto akci.
Jenni Romaniuk, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science

Bylo to přínosné a inspirativní. Jsem rád, že se konference v této nelehké situaci takto pěkně vydařila.
Vladimír Myslík, Majitel / CEO, Kytary.cz

Spoustu věcí jsme se naučili. Spousty věcí jsme si osvěžili a se spoustou lidí jsme se seznámili.
Jan Coufal, spolumajitel, Czech Promotion / Bikero.cz

Téma roku 2021: Seber odvahu a… Nakopni marketing!

Po roce opět pořádáme konferenci Brand Management, abychom dodali kuráž vám všem, kdo věříte v hodnotu marketingu a jeho přínos pro firmy i zákazníky.

Všichni potřebujeme novou energii, znovu se nadechnout čerstvého vzduchu po měsících pod zámkem, kdy si kdekdo do marketingu kopnul, nebo mu osekal rozpočet.

Již 22. ročník největší české konference o značkách ukáže, jaký přínos má chytrý marketing pro úspěch na trhu. Nestačí vám jen komunikovat, co jiní ve firmě vymysleli? Troufněte si dělat skutečný marketing.

Ukažte všem, že se právě v této době vyplatí investovat do nezaměnitelných značek, skvělých produktů a služeb. Nakopněte takový marketing, který se nedá škrtnout!

Jaký byl loňský ročník?

Líbil se mi příklon k faktům a hlavně k zákazníkům a jejich realitě.

Děkuju, že to vůbec mohlo být.

Atmosféra skvělá, keynote inspirativní, LEGO bylo the best of!

Děkuji za to, že jste to nevzdali!

Moc se to povedlo!

S kým se potkáte?

Předchozích ročníků konferencí Brand Management se vždy účastnili seniorní manažeři, ředitelé, členové představenstva či majitelé firem. Obvyklá návštěvnost se pohybuje okolo 400 účastníků. Podívejte se na analýzu účasti uplynulých ročníků.