Brand Management 2022

19. 10. 2022 – Cubex Centrum Praha

Proč se zúčastnit?

Tradice: Nejsme zelenáči. Brand Management je největší česká konference o značkách, kterou Blue Events pořádá od roku 2000. Tradici setkávání jsme udrželi i během pandemie a jedeme dál. Chcete lépe řídit své značky? Přidejte se k nám!

Setkání: Tady potkáte ty důležité lidi. Každý rok se účastní přes 400 lidí. Je to nejlepší platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi šéfy firem a seniorními manažery marketingu a komunikace. Osobní setkání nikdy nemělo tak velkou hodnotu. 

Poslání: Chceme marketérům pomoci lépe budovat značky a posílit roli marketingu jako kompetence celé firmy. Silné značky jsou totiž klíčem k úspěšnému byznysu – a s takovými se setkáte také v programu konference. Další inspiraci dodají osobnosti světového marketingu. Již vystoupili: Dave Trott, Peter Field, Jenni Romaniuk, Thomas Barta, Ken Segall, Rita Clifton, Jim Stengel a další.

Co říkají účastníci loňského ročníku?

Jsem na třetím ročníku, je to pro mě další důležitý kontakt – pestrost témat, dopady tržních změn, proměny z hlediska reklamy, vývoje dovedností marketérů, aj.

Všechno klaplo na jedničku, díky!

Naprosto mě uchvátila úroveň mobilní aplikace, jejího propojení s programem, hlasováním, notifikacemi o novinkách a možnostech se na místě pobavit a vůbec, všechno do sebe zapadalo a odcházím opravdu velmi spokojený! Děkuji a přeji Vám hodně podobně úspěšných akcí.

Prezentace byly skvělé, každá jiná, perfektně využívaly celého prostoru pro promítání.

Téma roku 2022 – Czech In: First Class Marketing

Tématem letošního 23. ročníku konference Brand Management je, v čem jsme v Česku dobří a jak to umíme prodat. Stručně „Czech In: First Class Marketing“.

Dělat dobře marketing znamená uspět na trhu. Jak si v tom jako Češi vedeme? Umíme naše produkty a služby dobře prodat? Dovedou se české značky prosadit i v zahraničí? Můžete být český a světový zároveň? Na čem můžeme stavět a v čem se musíme zlepšit?

Máme být na co hrdí. Jsou mezi námi inovátoři, kteří umí z mála vykouzlit „přidanou hodnotu“. Z malé země se dají dělat velké věci, protože nechceme být montovnou, ale mozkovnou. Jaký bude náš český rukopis do budoucna?

Pojďme v období, kdy předsedáme Evropské unii, společně hledat českou cestu k růstu a konkurenceschopnosti. Nevynalézejme kolo, ale učme se od těch nejlepších. Právě teď potřebujeme posílit klíčovou kompetenci českých firem – opravdový marketing, který se nedá škrtnout!

Kdo je klíčový řečník?

Orlando Wood

Chief Innovation Officer, System1 Group

Patří k aktuálně nejvlivnějším autoritám v oblasti efektivního marketingu. Je autorem přelomových knih Lemon a Look Out vydaných britskou IPA. Podle Orlanda se v posledních letech technologického vývoje vytrácí z byznysu klíčová věc: schopnost budovat skvělé značky. Dnešní reklama je příliš ovlivněná levou mozkovou hemisférou a přestává fungovat z hlediska pozornosti, paměti a efektivity. Poradí, jakým chybám se vyhnout a na co se soustředit, aby vaše značka šla proti tomuto proudu a byla dlouhodobě úspěšná.

Více o klíčovém řečníkovi zde.

S kým se potkáte?

Předchozích ročníků konferencí Brand Management se vždy účastnili seniorní manažeři, ředitelé, členové představenstva či majitelé firem. Obvyklá návštěvnost se pohybuje okolo 400 účastníků. Podívejte se na analýzu účasti uplynulých ročníků.

Řekli o konferenci Brand Management

Konferenci Brand Management jsem si opravdu užila. Lidé v publiku byli otevření, nadšení a vnímaví. Bylo opravdu skvělé být součástí programu, který pokrýval tolik různých oblastí. Díky vám všem a vřele doporučuji tuto akci.

Jenni Romaniuk, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science

Gratuluji k zorganizování tak super konference – musím jen potvrdit, že celková atmosféra i řečníci byli skvělý.

Eva Kozarová, Marketing Director, Rückl & Bomma

Bylo to přínosné a inspirativní. Jsem rád, že se konference v této nelehké situaci takto pěkně vydařila.

Vladimír Myslík, Majitel / CEO, Kytary.cz

Speakri boli po odbornej ale aj prezentačnej stránke na vysokej úrovni, najmä pán Sarvaš. Myslím si, že účastníci vašej konferencie dostali veľmi dobrú hodnotu. Aj po organizačnej stránke vám to tam dobre šľapalo, vidieť, že máte zohraný tím.

Martin Mrva, COM, Dedoles

Spoustu věcí jsme se naučili. Spousty věcí jsme si osvěžili a se spoustou lidí jsme se seznámili.

Jan Coufal, spolumajitel, Czech Promotion / Bikero.cz

Předchozí ročníky konference