- 08:00 – 09:00Registrace účastníků, networking
- 09:00 – 10:00BLOK A: Teď je ten pravý čas na změnu
Úvodní slovo: Jan Patera, Partner, Blue Events
Jaké cesty (ne)vedou z krizí?
Všude okolo nás slyšíme, že nás čeká největší hospodářská krize v dějinách. Známe ale dost předchozí krize, co k nim vedlo a co pomohlo z nich vyváznout? Na základě hluboké znalosti hospodářských dějin vám odpoví držitel ceny Neuron pro mladé nadějné vědce.
Pojďme zrušit marketingové oddělení!
Interaktivní diskuzi moderuje Jaroslav Malina, McCann Prague
Víc než kdy jindy musíme dnes řešit problémy výrazně více kreativně, a to napříč každým oddělením, ne jen marketingem. Jak ale schopnost řešit problémy kreativně dostat do celé firmy? Ve většině firem je dokonce oddělení plné lidí, co to umí. Jen dělají něco jiného. Jak to změnit?Hosté:
Grant McKenzie, Chief Marketing Officer, Asahi Breweries Europe Group
Jakub Petřina, Chief Marketing & Product Officer, Air Bank
Leonard Savage, Chief Creative Officer, McCann Prague - 10:00 – 11:00BLOK B: 12 schopností marketingového lídra
KEYNOTE SPEAKER
Jak se stát úspěšným marketérem? Inspiraci najdete v největší světové studii o leadershipu v marketingu. Ukazuje, jak nejlepší marketéři světa dokážou mobilizovat nejvyšší vedení firem, své kolegy, týmy a sami sebe. Proč? Dosáhnete většího růstu, vlivu a bude to taky větší zábava. Thomas Barta ve svém příspěvku shrnuje klíčová fakta do inspirativních příběhů a praktických doporučení. Jeho prezentace jsou opakovaně hodnoceny jako ty nejlepší na konferencích firem Google či Adobe po celém světě.
- 11:00 – 11:30Přestávka na kávu a čaj
- 11:30 – 13:30BLOK C: Lídři pro nejistou dobu
Moderuje: Jan Patera, Partner, Blue Events
Doba koronamarketingová
Seznam.cz dokázal v období karantény vytěžit maximum ze zvýšené návštěvnosti internetu a získal stovky tisíc nových uživatelů. V krizi také vzrostla interní spolupráce mezi týmy. O zákulisí těchto aktivit promluví marketingový stratég, který měl možnost si ověřit, že v krizi prostě značky musí udělat něco pro lidi.
Birell Story: O marketingu, který netrpí frustrací
Jak to, že nyní můžete dostat čepovaný Birell na každém rohu? Z tohoto příspěvku pochopíte, jak se úspěch produktu na trhu prolíná s interním úspěchem a co všechno je třeba „vyběhat“ v zákulisí. Prvním zákazníkem jsou pro marketéra totiž vždy obchodníci.
Proč se vyplatí v krizi nestahovat kalhoty
Přes 20 let se věnují marketingu, před 14 lety stáli u zrodu Alzáka a od té doby spolu tvoří komunikační agenturu Czech Promotion, která se s obratem přes 300 milionů řadí k největším v Česku. Vedle práce se značkami svých klientů se rozhodli postavit si vlastní marketingovou laboratoř. Pak ve správnou chvíli nestáhli kalhoty, ale naopak spustili největší televizní kampaň, která v té době běžela. Výsledkem je 520 odvysílaných spotů a s obrovským předstihem nejznámější prodejce kol v Česku. Bikero.
Jak se z marketingu dostat do vedení
Její krédo zní: Když nebudete jako marketér o spotřebiteli vědět všechno, třeba co snídá, s kým se kamarádí, co ho trápí, nebudete firmě nic moc platný. Bývalá šéfka marketingu pro 100 zemí je od letošního března generální ředitelkou LEGO pro ČR a SR. Jak firma zvládá častou obměnu většiny sortimentu i zákaznické báze? A jak se dá i ve velké globálně řízené firmě dělat lokální marketing?
Panelová diskuze:
Vladimír Myslík, spolumajitel, Kytary.cz
Michal Dlouhý, Head of Marketing, LMC
Marketing bojuje o svou prestiž všude na světě. Jeho strategická část se v řadě firem odehrává mimo oddělení marketingu, na úrovni majitele, nejvyššího vedení, centrály či s pomocí poradenských firem. Na oddělení marketingu pak zůstává jen taktická část a vnímání samotného marketingu se zužuje. Říká se tomu taktifikace a komunifikace. Od marketingu se často očekává, že bude taktickými nástroji řešit to, co ve skutečnosti potřebuje změnu strategie. Jak by měl tedy vypadat marketing, který obstojí v roce 2021?
- 13:30 – 14:30Oběd
- 14:30 – 16:30BLOK D: Značky v digitální transformaci
Moderuje
Pavel HackerBrand ManagerLivesport
Digitalizace a disrupce farmacie 2020
Pokud v managementu většina lidí nerozumí technologiím, je to problém, žijeme v době digitální, proto by tomu mělo odpovídat i složení členů managementu společností, říká člen vedení úspěšného projektu Pilulka. Ukáže, jak v praxi probíhá digitalizace a disrupce distribučního kanálu od laboratoře až ke koncovému spotřebiteli, jak využívají v Pilulce data k růstu tržeb a profitability a spoustu dalšího.
Když data mění pohled na brand
Data mají být pro vás pomocníkem, nikoliv brát čas z činností, které umíte nejlépe. Najděte sílu ukázat v datech, jak značka může podporovat marketingové výsledky a marketing zase byznys vaší firmy. Pak pro vás analýza reportu nebude jen rutinní aktivitou, ale skutečně vás posune dále.
Starý svět segmentů a nový svět zákazníků
Transformace je jako přestavět letadlo, zatímco pořád letí. Jaké zkušenosti nabral při této „jízdě“ marketér, jenž je jedním z mála, kteří si troufli pustit se do rozsáhlého transformačního projektu?
Během krize je každá minuta drahá
Značky a digitalizace – nekonečné téma, které tu s námi asi ještě nějakou tu dobu bude. Většině z nich chybí důkladná příprava, existují však ale i světlé výjimky. A právě o těch bude tento příspěvek. Odborníci z agentury Pria ukáží, jak se dá i z nepříznivé situace vymačkat maximum, jak zvládnout interní komunikaci a jak celou dosavadní strategii překopat během několika málo dní.
- 16:30Koktejl a afterparty