Program konference Brand Management 2021

Elektronická pozvánka

13. 10. 2021

Protože letos chceme marketing nakopnout, připravili jsme pro vás program plný hvězd!

  • 08:00 – 09:00
    Registrace účastníků, networking

  • 09:00 – 11:00
    Blok A: Nenechte se škrtnout!

    Moderuje

    Jan PateraPartnerBlue Events

    Proč inspirativní značky rostou rychleji

    Bronislav Kvasnička, CEO, Wunderman Thompson Praha

    Kdo své zákazníky inspiruje více - Shell, nebo Mol? Lidl, či Globus? Bernard, nebo Gambrinus? Inspirativní značky jsou odolnější vůči taktice konkurence. Mají méně přeběhlíků. Za inspirativnější značky jsou zákazníci dokonce ochotni si připlatit. Inspirativnější značky také rychleji rostou. Rozlouskli jsme vztah mezi inspirací a růstem a odhalíme nejinspirativnější značky Česka.

    Více o řečníkovi...

    Proč jít proti proudu

    Martin Dulava, kreativní ředitel a spolumajitel, Lineart

    David Vejtruba, ředitel marketingu, Savencia ČR/SR

    Jak vypadá sýrová revoluce? Aktuální příběh o tom, jak Apetito, lídr tavených sýrů, mění pravidla hry. Ukázka nastolení změny v tradiční kategorii, konce „modré“ zaměnitelnosti a posílení rozpoznatelnosti napříč všemi komunikačními kanály. Vstup značky do nových doposud neprobádaných sýrových kategorií a segmentů.

    Více o řečnících...

    Marketéři, nažhavte motory!

    KEYNOTE SPEAKER: Dan White

    V době, kdy se firmy pomalu vynořují z krize, poněkud poznamenané, je na marketérech, aby zaujali přední pozice a využili jedinečnou příležitost k růstu. Miliony spotřebitelů touží žít naplno, utrácet peníze za cokoli, co jim nejvíce uniklo během lockdownů. Pro firmy je to ideální doba na to, aby zvýšily své investice do marketingu a náležitě je zhodnotily.
    Takže, marketéři, nažhavte motory. Je čas načerpat palivo a vydat se na start! Ve svém příspěvku využije Dan své oblíbené ilustrace a zábavný styl, aby upozornil na tuto velkou příležitost pro marketing a inspiroval každého, kdo je připraven na tento závod.

    Více o řečníkovi...

    Panelová diskuze na téma: Jak nakopnout český marketing

    Marek Dvořák, Chief Marketing Officer, Alza
    Vladimír Komjati, Head Of Communication, Air Bank
    Tereza Šimečková, předsedkyně představenstva, Nielsen Admosphere
    Pavel Hacker, Brand Manager, Livesport


    Jak moc zasáhly marketing covidové úspory? Jak se vyvíjí mediální i nemediální investice do marketingu? Co konkrétního mohou firmy, resp. kolegové v publiku udělat pro opětovné nastartování marketingu ve smyslu 4P? Jak si interně uhájit investice do marketingu (tedy nejen do komunikace, ale i do vývoje nových produktů a distribučních cest) aneb jak se nenechat škrtnout? Jak se Vaše firma chovala během krize? Šla proti proudu a investovali jste více do marketingu i v uplynulém roce? Jak se vám to podařilo ve firmě prosadit? Jak podle vás nakopnout marketing? Co byste kolegům doporučili, co se osvědčilo a co se neosvědčilo při komunikaci s dalšími odděleními.

  • 11:00 – 11:30
    Přestávka na rychlou kávu/čaj

  • 11:30 – 13:30
    Blok B: Nebojte se vyrůst

    Moderuje

    Jan PateraPartnerBlue Events

    Z malých se mohou stát velcí

    Štefan Sarvaš, Growth Acceleration CMI, Mars

    Všichni máme rádi štěňátka... a malé sympatické značky. Jaký mají tyto značky potenciál růst oproti těm zavedeným? Jak se mohou z malých stát velké značky? A kdo z nich vítězí v covidové krize?

    Více o řečníkovi...

    Jak jsme vybudovali značku, kterou zná 9 z 10 Slováků

    Martin Mrva, Chief Marketing Officer, Dedoles

    Jak Dedoles narostl ze 100tisícového e-shopu na 50ti miliónovou značku během osmi roků? Jak se podařilo za 12 měsíců dostat známost značky na dvojnásobná čísla? Kdy je dobrý čas přejít z performance kampaní na brand kampaně, jak rozšiřovat marketingový mix a jak kampaně vyhodnocovat. Proč první TV kampaň Dedolesu nefungovala? Jak a proč zvolili koncept s křečky a jak nyní pomáhají budovat značku na Slovensku, v Česku a v Slovinsku.

    Více o řečníkovi...

    Proč se vyplatí omladit tradiční značku

    Eva Kozarová, Marketing Director, Rückl & Bomma

    Jak navázat na třistaletou historii rodinné sklárny Rückl a zároveň oslovit současného zákazníka? Jak dostat špičkový broušený křišťál z vitrínek v obývacích pokojích a souvenir shopech zpátky do každodenního lifestylu? A proč se vyplatí tradiční značku i produkt dělat jinak - ve stylu noblesního punku?

    Více o řečníkovi...

    Nebojte se jít na tabu s humorem

    Lenka Houšková, Product Manager Vichy CZ/HU/SK, L'Oréal

    Antonín Milata, CEO, Renegadz

    V letošním roce uvedla značka Vichy spolu s agenturou Renegadz nový osvětový podcast pod názvem Menopauza není pauza, který otevírá téma, které bylo pro mnoho žen (a mužů) roky tabu. Na konferenci vám ukáže, jak je důležité sebrat odvahu a… mluvit i o nesnadných otázkách otevřeně a s humorem.

    Více o řečnících...

    Proč leader na trhu podporuje minipivovary a sám si jeden vybudoval?

    Michal Škoda, ředitel, Pivovar Proud

    Roman Trzaskalik, Marketing Director ČR a SR, Plzeňský Prazdroj

    Je to odvaha pro lepší budoucnost nebo prostá šílenost spolupracovat s minipivovary? Proč vůbec Prazdroj má minipivovar a co si od toho slibuje? Jak se takový nápad rodí a schvaluje? Jak zajistit, že odvahu lidí z minipivovaru nezabije korporát?

    Více o řečnících...

  • 13:30 – 14:30
    Oběd

  • 14:30 – 16:00
    Blok C: Co umí jen marketing

    Moderuje:

    Pavel Hacker, Brand Manager, Livesport

    Jak si ubránit marketingový budget a co dělat, když vám ho osekají

    Jaro Zacko, spoluautor knihy Budget Cut a zakladatel agentury Triad

    Postihl vás jako většinu jiných marketérů „budget cut“? Stejně jako ty nejlepší, i vás to může nakonec posílit. Prezentace shrnuje poznatky z první knihy o marketingových rozpočtech na našem trhu. Dozvíte se odpovědi na otázky: Jak si ubránit marketingový budget? Co dělat, když vám ho osekají? Jak kreativně využít budget cut? Těšte se na případové studie, jak se v takových situacích reagovali top marketéři z Čech a Slovenska.

    Více o řečníkovi...

    Co dělat, když rázem přijdete o všechna data o zákaznících

    Tomáš Křivda, Chief Operating Officer, AC Sparta Praha fotbal

    Sedm let bez titulu a přesto Sparta roste. Proč? Protože se v květnu 2018 rozhodla smazat všechny databáze kontaktů a začít znovu. Znovu a lépe. Sport a data jdou k sobě. Sportovní marketing a data také. Proto Sparta vyvinula Sparta iD, digitální ekosystém, díky kterému klub poznal své fanoušky. Už nejsou anonymní a Sparta s nimi může komunikovat napřímo. A její obchodní partneři také. Nejen o tom k Vám promluví Tomáš Křivda, člen představenstva historicky nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu, který se ve sportovním marketingu, managementu a sponzoringu pohybuje již více než 15 let.

    Více o řečníkovi...

    Zpomal, dokud není skutečně pozdě

    Jan Matoušek, výkonný ředitel, Česká asociace pojišťoven

    Aleš Brichta, Creative Director, McCann Prague

    Dají se změnit zažité zvyklosti na českých silnicích i v českém marketingu současně? Jak vytvořit devadesátiminutový reklamní blok v prime timu celostátní televize? Proč je čas lepší téma než rychlost? A jak se propracovat od běžného briefu až na HBO? O odvaze, vizi i spolupráci s dokumentaristou Vítem Klusákem na úspěšném dokumentu 13 MINUT promluví jeho koproducent a tvůrce kampaně Zpomal, dokud není skutečně pozdě Jan Matoušek, výkonný ředitel České asociace pojišťoven a kreativní lídr kampaně Aleš Brichta.

    Více o řečnících...

    Když se data potkají s příběhy

    Andrej Štuk, Chief Creative Officer, Marketup

    Abychom lépe pochopili svět kolem nás, třeba naše zákazníky, nestačí nám k tomu data, potřebujeme také příběhy. Věřili byste, že se marketing může inspirovat ve válečné žurnalistice? Přesvědčí vás o tom Andrej Štuk, který působí v marketingu přes 20 let a zároveň se věnuje žurnalistice. V jednom oboru je oceňovaný kreativní ředitel, ve druhém kameraman ve válečných zemích jako je Sýrie či Afghánistán.

    Více o řečníkovi...

  • 16:00 – 18:00
    Koktejl - nespěchejte domů! Budeme rádi, když se zdržíte na výměnu dojmů s kolegy při sklence něčeho dobrého…