Program Brand Managementu 2021

Protože letos chceme marketing nakopnout, připravujeme pro vás program plný hvězd!


Dan White je inovátor v oblasti marketingu a výzkumu. Jeho myšlenky a vizualizace ovlivnily generace marketingových pracovníků. Za tři desetiletí své kariéry v rámci WPP pomohl vybudovat známé marketingové metriky včetně žebříčku BRANDZ a předních světových systémů pro hodnocení značek, médií a testování reklam. V současnosti se věnuje poradenství, školení, přednáškám, ilustrování a psaní. Je autorem knih „The Smart Marketing Book“ a „The Soft Skills Book“. Název jeho prezentace na konferenci Brand Management je „Marketéři, nažhavte motory!“. V době, kdy se firmy pomalu vynořují z krize, poněkud poznamenané, je na marketérech, aby zaujali přední pozice a využili jedinečnou příležitost k růstu. Miliony spotřebitelů touží žít naplno, utrácet peníze za cokoli, co jim nejvíce uniklo během lockdownů. Pro značky je to ideální doba na to, aby zvýšily své investice do marketingu a náležitě je zhodnotily. Takže, marketéři, nažhavte motory. Je čas načerpat palivo a vydat se na start! Ve svém příspěvku využije Dan své oblíbené ilustrace a zábavný styl, aby upozornil na tuto velkou příležitost pro marketing a inspiroval každého, kdo je připraven na tento závod.



Paul Feldwick, legenda strategického plánování a autor knih The Anatomy of Humbug a Why Does the Pedlar Sing? vystoupí poprvé v Česku. Vysvětlí vám, proč lidé nakupují od klaunů a odhalí skrytou roli zábavy v marketingu. Během historie šly šel prodej a zábava ruku v ruce – od středověkých pouličních prodavačů a mastičkářů, po generace televizních reklam se zpěvem a tancem, komedií a kreslené maskoty, až po dnešní celebrity, které uvádějí na trh své vlastní značky za miliony dolarů. Přesto se reklamní průmysl vždy zdráhal přiznat své silné vazby na populární kulturu. „Prodej je vážná věc,“ říkával David Ogilvy. Mýlil se, a dnes chápeme proč. Z této přednášky se dozvíte, proč jsou sláva, zábava a popularita nejmocnější silou při budování značek – a jak to udělat, aby vám sloužily co možná nejlépe. Paul Feldwick pracoval třicet let v legendární londýnské reklamní agentuře Boase Massimi Pollitt a později převzal globálního plánování pro síť DDB. Mluvil na reklamních a marketingových konferencích po celém světě. Bude to jeho první živé vystoupení od pandemii COVID19.


Kyra von Mutius je Chief Strategy Officer v legendární reklamní agentuře Heimat se sídlem v Berlíně. Za posledních 20 let vytváří ikonickou komunikaci pro obchody Hornbach. Kyra von Mutius je nová krev v této agentuře, kam nastoupila v roce 2019. Předtím studovala obchodní administrativu a pracovala pro start-upy v Německu a Velké Británii. Po šesti měsících v Heimatu se stala šéfkou strategie. Kromě Hornbachu radí klientům jako smart, Coca-Cola, BCG, Gorily a Svobodným demokratům. Na konferenci Brand Management 2021 bude Kyra hovořit o tom, co musí značky dělat, aby zůstaly jednou provždy relevantní – a co je zapotřebí k tomu, aby se staly ikonami. 



Štefan Sarvaš pracuje 14 let na různých regionálních a globálních pozicích pro společnost Mars, jednu z největších potravinářských společností na světě. Jeho doménou jsou Consumer & Market Insights, tedy poznatky o spotřebitelích a trzích použitelné pro byznys. Z Londýna řídil výzkum kolem značek Pedigree, Whiskas a Royal Canin. Od roku 2017 se z globální centrály společnosti v Chicagu staral o výzkumy pro oblast cukrovinek, jako jsou Snickers, Mars, Orbit či M&M's pro celý svět. Nyní je členem interní konzultační skupiny zaměřené na Growth Legacy Strategic Program, společnou iniciativu Mars Wrigley a Ehrenberg Bass Institute for Marketing Science zaměřenou na strategickou změnu na trzích s růstovým potenciálem. Často přispívá svými texty do českých odborných médií. Začínal v 90. letech jako sociolog v Praze na Ministerstvu obrany.

Svůj příspěvek pro konferenci Brand Management 2021 nazval „Davidové proti Goliášům: Mýty a realita malých značek”. Všichni máme rádi štěňátka... a malé sympatické značky. Jaký mají tyto značky potenciál růst oproti těm zavedeným? Jak se mohou z malých stát velké značky? A kdo z nich vítězí v covidové krize?



Tomáš Křivda, Chief Operating Officer, AC Sparta Praha fotbal je příkladem marketéra, který to dotáhl do vedení. Ukáže, co dělat, když rázem přijdete o všechna data o zákaznících.




Bronislav Kvasnička, CEO agentury Wunderman Thompson Praha odhalí vztah mezi inspirací a růstem značek. Inspirativní značky jsou totiž nejen odolnější vůči taktice konkurence, ale lidé jsou ochotni si za ně dokonce i připlatit. Víte, jaké jsou nejinspirativnější značky Česka?




Martin Mrva, Chief Marketing Officer značky Dedoles vysvětlí, v čem spočívá úspěch této v poslední době nepřehlédnutelné slovenské značky.

Další řečníci již brzy…