13. 10. 2021
Protože letos chceme marketing nakopnout, připravili jsme pro vás program plný hvězd!
- 08:00 – 09:00Registrace účastníků, networking
- 09:00 – 11:00Blok A: Nenechte se škrtnout!
Moderuje
Jan PateraPartnerBlue Events
Proč inspirativní značky rostou rychleji
Bronislav Kvasnička, CEO, Wunderman Thompson Praha
Kdo své zákazníky inspiruje více - Shell, nebo Mol? Lidl, či Globus? Bernard, nebo Gambrinus? Inspirativní značky jsou odolnější vůči taktice konkurence. Mají méně přeběhlíků. Za inspirativnější značky jsou zákazníci dokonce ochotni si připlatit. Inspirativnější značky také rychleji rostou. Rozlouskli jsme vztah mezi inspirací a růstem a odhalíme nejinspirativnější značky Česka.
Proč jít proti proudu
Martin Dulava, kreativní ředitel a spolumajitel, Lineart
David Vejtruba, ředitel marketingu, Savencia ČR/SR
Jak vypadá sýrová revoluce? Aktuální příběh o tom, jak Apetito, lídr tavených sýrů, mění pravidla hry. Ukázka nastolení změny v tradiční kategorii, konce „modré“ zaměnitelnosti a posílení rozpoznatelnosti napříč všemi komunikačními kanály. Vstup značky do nových doposud neprobádaných sýrových kategorií a segmentů.
Marketéři, nažhavte motory!
KEYNOTE SPEAKER: Dan White
V době, kdy se firmy pomalu vynořují z krize, poněkud poznamenané, je na marketérech, aby zaujali přední pozice a využili jedinečnou příležitost k růstu. Miliony spotřebitelů touží žít naplno, utrácet peníze za cokoli, co jim nejvíce uniklo během lockdownů. Pro firmy je to ideální doba na to, aby zvýšily své investice do marketingu a náležitě je zhodnotily.
Takže, marketéři, nažhavte motory. Je čas načerpat palivo a vydat se na start! Ve svém příspěvku využije Dan své oblíbené ilustrace a zábavný styl, aby upozornil na tuto velkou příležitost pro marketing a inspiroval každého, kdo je připraven na tento závod.Panelová diskuze na téma: Jak nakopnout český marketing
Marek Dvořák, Chief Marketing Officer, Alza
Vladimír Komjati, Head Of Communication, Air Bank
Tereza Šimečková, předsedkyně představenstva, Nielsen Admosphere
Pavel Hacker, Brand Manager, Livesport
Jak moc zasáhly marketing covidové úspory? Jak se vyvíjí mediální i nemediální investice do marketingu? Co konkrétního mohou firmy, resp. kolegové v publiku udělat pro opětovné nastartování marketingu ve smyslu 4P? Jak si interně uhájit investice do marketingu (tedy nejen do komunikace, ale i do vývoje nových produktů a distribučních cest) aneb jak se nenechat škrtnout? Jak se Vaše firma chovala během krize? Šla proti proudu a investovali jste více do marketingu i v uplynulém roce? Jak se vám to podařilo ve firmě prosadit? Jak podle vás nakopnout marketing? Co byste kolegům doporučili, co se osvědčilo a co se neosvědčilo při komunikaci s dalšími odděleními.
- 11:00 – 11:30Přestávka na rychlou kávu/čaj
- 11:30 – 13:30Blok B: Nebojte se vyrůst
Moderuje
Jan PateraPartnerBlue Events
Z malých se mohou stát velcí
Štefan Sarvaš, Director Growth Legacy, Mars
Všichni máme rádi štěňátka... a malé sympatické značky. Jaký mají tyto značky potenciál růst oproti těm zavedeným? Jak se mohou z malých stát velké značky? A kdo z nich vítězí v covidové krize?
Jak jsme vybudovali značku, kterou zná 9 z 10 Slováků
Martin Mrva, Chief Marketing Officer, Dedoles
Jak Dedoles narostl ze 100tisícového e-shopu na 50ti miliónovou značku během osmi roků? Jak se podařilo za 12 měsíců dostat známost značky na dvojnásobná čísla? Kdy je dobrý čas přejít z performance kampaní na brand kampaně, jak rozšiřovat marketingový mix a jak kampaně vyhodnocovat. Proč první TV kampaň Dedolesu nefungovala? Jak a proč zvolili koncept s křečky a jak nyní pomáhají budovat značku na Slovensku, v Česku a v Slovinsku.
Proč se vyplatí omladit tradiční značku
Eva Kozarová, Marketing Director, Rückl & Bomma
Jak navázat na třistaletou historii rodinné sklárny Rückl a zároveň oslovit současného zákazníka? Jak dostat špičkový broušený křišťál z vitrínek v obývacích pokojích a souvenir shopech zpátky do každodenního lifestylu? A proč se vyplatí tradiční značku i produkt dělat jinak - ve stylu noblesního punku?
Nebojte se jít na tabu s humorem
Lenka Houšková, Product Manager Vichy CZ/HU/SK, L'Oréal
Antonín Milata, CEO, Renegadz
V letošním roce uvedla značka Vichy spolu s agenturou Renegadz nový osvětový podcast pod názvem Menopauza není pauza, který otevírá téma, které bylo pro mnoho žen (a mužů) roky tabu. Na konferenci vám ukáže, jak je důležité sebrat odvahu a… mluvit i o nesnadných otázkách otevřeně a s humorem.
Proč leader na trhu podporuje minipivovary a sám si jeden vybudoval?
Michal Škoda, ředitel, Pivovar Proud
Roman Trzaskalik, Marketing Director ČR a SR, Plzeňský Prazdroj
Je to odvaha pro lepší budoucnost nebo prostá šílenost spolupracovat s minipivovary? Proč vůbec Prazdroj má minipivovar a co si od toho slibuje? Jak se takový nápad rodí a schvaluje? Jak zajistit, že odvahu lidí z minipivovaru nezabije korporát?
- 13:30 – 14:30Oběd
- 14:30 – 16:00Blok C: Co umí jen marketing
Moderuje:
Pavel Hacker, Brand Manager, Livesport
Jak si ubránit marketingový budget a co dělat, když vám ho osekají
Jaro Zacko, spoluautor knihy Budget Cut a zakladatel agentury Triad
Postihl vás jako většinu jiných marketérů „budget cut“? Stejně jako ty nejlepší, i vás to může nakonec posílit. Prezentace shrnuje poznatky z první knihy o marketingových rozpočtech na našem trhu. Dozvíte se odpovědi na otázky: Jak si ubránit marketingový budget? Co dělat, když vám ho osekají? Jak kreativně využít budget cut? Těšte se na případové studie, jak se v takových situacích reagovali top marketéři z Čech a Slovenska.
Co dělat, když rázem přijdete o všechna data o zákaznících
Tomáš Křivda, Chief Operating Officer, AC Sparta Praha fotbal
Sedm let bez titulu a přesto Sparta roste. Proč? Protože se v květnu 2018 rozhodla smazat všechny databáze kontaktů a začít znovu. Znovu a lépe. Sport a data jdou k sobě. Sportovní marketing a data také. Proto Sparta vyvinula Sparta iD, digitální ekosystém, díky kterému klub poznal své fanoušky. Už nejsou anonymní a Sparta s nimi může komunikovat napřímo. A její obchodní partneři také. Nejen o tom k Vám promluví Tomáš Křivda, člen představenstva historicky nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu, který se ve sportovním marketingu, managementu a sponzoringu pohybuje již více než 15 let.
Zpomal, dokud není skutečně pozdě
Jan Matoušek, výkonný ředitel, Česká asociace pojišťoven
Aleš Brichta, Creative Director, McCann Prague
Dají se změnit zažité zvyklosti na českých silnicích i v českém marketingu současně? Jak vytvořit devadesátiminutový reklamní blok v prime timu celostátní televize? Proč je čas lepší téma než rychlost? A jak se propracovat od běžného briefu až na HBO? O odvaze, vizi i spolupráci s dokumentaristou Vítem Klusákem na úspěšném dokumentu 13 MINUT promluví jeho koproducent a tvůrce kampaně Zpomal, dokud není skutečně pozdě Jan Matoušek, výkonný ředitel České asociace pojišťoven a kreativní lídr kampaně Aleš Brichta.
Když se data potkají s příběhy
Andrej Štuk, Chief Creative Officer, Marketup
Abychom lépe pochopili svět kolem nás, třeba naše zákazníky, nestačí nám k tomu data, potřebujeme také příběhy. Věřili byste, že se marketing může inspirovat ve válečné žurnalistice? Přesvědčí vás o tom Andrej Štuk, který působí v marketingu přes 20 let a zároveň se věnuje žurnalistice. V jednom oboru je oceňovaný kreativní ředitel, ve druhém kameraman ve válečných zemích jako je Sýrie či Afghánistán.
- 16:00 – 18:00Koktejl - nespěchejte domů! Budeme rádi, když se zdržíte na výměnu dojmů s kolegy při sklence něčeho dobrého…