Klíčový řečník

Thomas Barta: 12 schopností marketingového lídra – Teď je ta pravá chvíle posílit roli marketingu


Pro marketéry není tento rok žádný med. Marketing je klíčem k dlouhodobému úspěchu. Ale letos do něj mnoho firem neinvestovalo tolik, kolik by měly. Teď přišla vaše chvíle. Zamyslete se nad tím, co musíte změnit, abyste se stali marketingovými lídry. Inspiraci najdete v největší světové studii na téma vedení v marketingu. Ukazuje, jak nejúspěšnější marketéři světa dokážou mobilizovat nejvyšší vedení firem, své kolegy, týmy a sami sebe. Proč? Dosáhnete většího růstu, vlivu a bude to taky větší zábava.

Ve svém příspěvku shrnuje Thomas Barta klíčová fakta do inspirativních příběhů a praktických doporučení. Jeho prezentace jsou opakovaně hodnoceny jako ty nejlepší na konferencích firem jako Google či Adobe po celém světě.

Thomas Barta je světově uznávaný odborník na leadership. Za posledních 20 let řídil značky a transformace firem ve 45 zemích světa v mnoha různých kategoriích. Je bývalým partnerem poradenské společnosti McKinsey a šéfem marketingu Kimberly-Clark. Jako psycholog organizací se zabývá tím, jak lidé mohou měnit firmy - efektivněji a smysluplněji. Je autorem bestselleru „The 12 Powers of a Marketing Leader“. Na základě globální studie s 68.000 vstupy ze 170 zemí odhaluje, jak se stát úspěšným marketérem.

Více informací o klíčovém řečníkovi najdete zde.