Řečníci

 
jenni.png

Jenni Romaniuk

International Director, Ehrenberg-Bass Institute

Jenni je přední expertkou na hodnotu značky, mentální dostupnost, metriky zdraví značky, efektivitu reklamy, symboly značky, WOM a roli loajality a růstu. Prostřednictvím své práce v Ehrenberg-Bass Institute poskytovala poradenství mnoha největším světovým značkám.

Jenni je poutavá a zábavná hlavní řečnice, která prezentovala svůj výzkum na předních konferencích po celém světě.

Její knihy navždy změní způsob, jakým přemýšlíte o marketingu. Nejnovější kniha Better Brand Health: Measures and Metrics in a How Brands Grow World je určena každému, kdo se chce zlepšit v měření značky a zlepšit sledování zdraví své značky.

Je také autorkou knihy Building Distinctive Brand Assets a How Brands Grow Part 2, kterou napsala ve spolupráci s profesorem Byronem Sharpem.  Tato kniha stejně jako její první díl otřásla celým oborem a je povinnou četbou pro všechny, kdo to se značkami myslí vážně. Vychází z nových poznatků o nákupním chování a významu značek. Nabízí ucelený plán pro růst značek a produktivity marketingu. Vychází z prokázaných pravidel fungování marketingu založených na dlouhodobých robustních analýzách napříč trhy a kategoriemi.

Více o Jenni Romaniuk najdete zde.

 
les.png

Les Binet

Group Head of Effectiveness, adam&eveDDB

Les je světově uznávaným odborníkem na efektivitu a hodnocení marketingu a pravděpodobně získal v této oblasti více ocenění než kdokoli jiný. V roce 2014 mu Institut of Practitioners in Advertising (IPA) jako uznání těchto úspěchů udělil Prezidentskou medaili, nejvyšší vyznamenání, které může udělit.

Pozor, tento uznávaný expert na ekonometrii není žádný suchý teoretik! Za poslední 30 let naplánoval nespočet kampaní, které měly výjimečné výsledky. Jeho kniha The Long and Short of it (spoluautorem je Peter Field) patří v branži k nejcitovanějším.

Jak uvedl CMO společnosti Unilever, „Les a Peter významně přispěli k našemu pochopení toho, jak marketing řídí růst a zisk značek. Všichni marketéři by jim měli věnovat pozornost.“

V posledních letech se Les zaměřil na to, jak digitální revoluce mění pravidla. Spolupracuje se značkami jako je Google, YouTube, Facebook, LinkedIn a Amazon.

Zejména Lesova práce na konceptu Share of Search jako marketingové metrice v současné době způsobuje rozruch ve světě průzkumu trhu.

 
mizik.png

Peter Mižík

Industry manager – Branding, Google

Peter pracuje jako specialista na video a branding a má víc než 10 let zkušeností v oblasti reklamy. Působil také na strategických mediálních a kreativních pozicích v komunikační skupině WPP v Praze. Ve své současné roli se primárně zaměřuje na budování značek na YouTube.

 
krecmar.png

Eduard Krečmar

Strategist, Publicis Groupe

Digitálnímu marketingu se věnuje od roku 2010. Postupně prošel agenturami Arbo Interactive, Brandz Friends a Red Media. Dnes v komunikační skupině Publicis Groupe pomáhá navrhovat marketingové strategie pro nové klienty.

 
hanusova.png

Kristina Hanušová

Quantitative Research Director, Confess

Ve výzkumu trhu se pohybuje přes 20 let. Začínala ve společnosti Factum, odkud se později přesunula do GfK. Tam působila postupně na pozicích Head of Research Consultancy Team a Head of Financial, Automotive, Telco and Utility Sector. Posléze se zaměřila zejména na výzkumy značky a positioningu a všechny typy výzkumů reklamy na pozici Head of Brand & Communication Sector. V roce 2019 se připojila k týmu inovační agentury Confess, kde jako Qualitative Research Director rozvíjí především výzkumné metody založené na zkoumání podvědomí.

 
duskov2.png

Ivan Duškov

náměstek ředitele pro služby klientům, VZP ČR

Má více než 10 let zkušeností s tvorbou strategických dokumentů, z nichž nejdůležitější jsou „Strategie reformy péče o duševní zdraví“, klíčový dokument Vlády ČR k zajištění budoucí odolnosti českého systému péče o duševní zdraví. Dále se jako ředitel sekce strategie a politiky na Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy podílel na klimatické strategii hl. m. Prahy. Jako ředitel Ústavu jazykové a odborné přípravy přispěl k internacionalizaci Univerzity Karlovy prostřednictvím partnerských programů mimo jiné se spolkovou zemí Bavorsko (Německo). V současné době působí jako zástupce generálního ředitele zákaznického servisu se zaměřením na transformaci preventivního programu v největší zdravotní pojišťovně v České republice – Všeobecné zdravotní pojišťovně (VZP), kde se věnuje zejména prevenci, digitalizaci a zdravotní gramotnosti.

 
ruffo.png

Myriam Ruffo

Country Commercial Manager, IKEA Czech Republic, Hungary and Slovakia

Myriam se práci ve světě maloobchodu věnuje již více než dvě desetiletí. Vždy klade velký důraz na pochopení a uspokojení rozmanitých potřeb v oblasti bytového zařízení určeného pro co nejvíce lidí. Jako obchodní manažerka IKEA pro Česko, Maďarsko a Slovensko je odpovědná za všechny obchodní funkce, zejména za pozici značky a zlepšování multikanálové zákaznické zkušenosti s cílem vytvořit lepší každodenní život pro co nejvíce lidí.

 
dulava.png

Martin Dulava

Spoluzakladatel strategické marketingové agentury LineArt

Martin Dulava již 30 let vede strategickou marketingovou agenturu LineArt. Jeho krédo je: „Neděláme design pro to, aby vyhrával designové ceny, ale pro to, aby přinesl klientovi business.” Spolu se svým 50 členným týmem je Martin poháněn touhou neustále inovovat a hledat nové metody, jak vytvářet značky, obaly i komunikaci, které prodávají. Potvrzením, že tento přístup přináší výsledky, je například vytvoření bestselleru Božkov Republika, businessově úspěšné rebrandingy značek jako Semtex nebo Apetito, které získaly ocenění Effie, a také úspěšná revitalizace řetězce Albert (jeho prodejen a vlastních značek).

 
bradac1.png

Daniel Bradáč

CEO & Senior Consultant, Generations Branding Agency

Má víc než dvacet let zkušeností v oblasti budování značek a marketingu. Je zakladatelem Generations Brand Consulting Agency, lídra v oblasti brand consultingu a employer brandingu, která je na trhu 13 let. Působil 11 let v top managementu společnosti Orange, kde byl i členem Board of Brand Directors France Telecom, řídil alternativního mobilního operátora Funfón, marketing Poštovej banky a řídil vznik Zdravotné pojišťovny Dôvera.

V současnosti jeho agentura řeší např. změnu firemní kultury a řízení pojišťovny UNIQA v 16 zemích. Pro Ryba Žilina a její legendární Tresku vytvořila agentura kromě externí komunikace také novou produktovou řadu. Agentura se podílela i na tak náročných zadáních, jako byl branding a změna reputace OVB Allfinanz Slovensko, nebo spojování značek a firem nejprve Kooperativa a Poisťovňa SLSP a později NN a Aegon. Pro řetězec Billa Slovensko pracovali na employer brandingu během Covidu. Mezi největší projekty agentury patří rebranding globálního stavebního lídra CRH na evropskou značku Danucem, brand feasibility study při změně identity Websupportu ve třech zemích, reinventing mediálního lídra na trhu – značky SME, employer branding energetické skupiny GGE a jejích čtrnácti firem a v současnosti se podílí na transformaci IT lídra Asseco Central Europe.

Daniel je mentorem a partnerem mezinárodních top manažerů. Má vlastní Generations CEO Podcast, kde zpovídá lídry firem.

 
collins.png

Rodney Collins

SVP, Director, McCann Worldgroup Truth Central

Rodney je EVP, globálním ředitelem pro humanitní vědy v McCann Worldgroup a evropský ředitel Truth Central, globální konzultační skupiny McCann Worldgroup se sídlem v Londýně. Rodney se snaží odhalovat lidské a kulturní pravdy, aby pomohl značkám získat smysluplnou roli v životech lidí. Od roku 2012, jako ředitel Truth Central ve Velké Británii a Evropě, Rodney navrhl, řídil a aktivoval globální a regionální iniciativy myšlenkového vedení pro síť MWG ve 38 zemích. Je poradcem MW Global Sustainability Development Goal and Wellness Practices a také strategickým vedoucím globálních iniciativ společnosti McCann Worldgroup Conscious Inclusion.

Díky odborným znalostem v sémiotické, kulturní a psychoanalytické analýze nabízí jeho práce revoluční pohledy do širokého spektra lidské dynamiky od nečinnosti a maskulinity přes osvěžovače vzduchu a změnu návyků až po politiku veřejného zdraví a designové inovace. Rodney odhaluje hlubší kulturní a lidské pravdy, které ovlivňují potenciál podnikové a značkové strategie, inovací a kreativního marketingu a komunikace.

 
houzar.png

Petr Houzar

Head of Domestic Market Development, Google

Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu se svým týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod, kde řešil kampaně na osmnácti trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

 
milacek.png

Petr Miláček

ředitel analýz skupiny Prima

Kariéra Petra Miláčka se od počátku točí kolem médií, výzkumů a analýz. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v Media Wise i v Omnicom Group. Pozici ředitele výzkumu na Primě již zastával v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v čele PHD jako Managing Director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, a také autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu.

 
kral.png

Miroslav Král

CEO, Marketup

Miroslav má přes 25 let zkušeností v prodeji, marketingu a business developmentu v IT, telekomunikacích, průmyslu a retailu z mezinárodního prostředí korporací, startupů a firem, které prošly fúzemi a akvizicemi. Před 13 lety založil a vede full-service digitální agenturu Marketup. Ta se dnes řadí mezi největší nezávislé agentury na trhu. Sedmdesátičlenný tým realizuje pro lokální a mezinárodní značky strategie, kreativu a produkci, mediální plánování, komunikaci, ale také datovou a webovou analytiku a konzultace digitální transformace. Od roku 2016 uplatňuje agentura v práci zásady evidence based marketingu popularizované B. Sharpem, L. Binetem či M. Ritsonem. Mezi její klienty patří např. AXA, Decathlon, E.ON, GrandOptical, KB, Sedita, T-Mobile, nebo XXX Lutz. Agentura získala letos 2 ocenění Lemur za svou kampaň pro ABB, byla finalistou ve dvou kategoriích Agentury roku. Vloni obdržela Effie za kampaň pro nápoj Pribináček od Savencie a je držitelem řady ocenění od reklamních platforem. Třikrát v řadě získala ocenění Business Superbrands.

 
duskova.png

Tereza Dušková

Marketing Director, Dr. Max ČR

Již pátým rokem zastřešuje marketingovou a mediální strategii lékáren a e-shopu Dr. Max v ČR. Podílela se na posunu vnímání značky do omnichannel roviny. Nejvíce ji těší růst pozitivních emocí spojených se značkou Dr. Max mezi spotřebiteli. Předchozí marketingové zkušenosti čerpala v nadnárodní FMCG společnosti Unilever v personal care divizi a také v mediální skupině Lagardére.

 
horakova.png

Veronika Hořáková

Commercial Excellence Director CZ&SK, Plzeňský Prazdroj

Veroničiným posláním je vést společnosti k rozšíření svého podnikatelského záběru tím, že rozbíjí ustálené postupy a mění myšlení lidí. Má více než 20 let zkušeností na obchodních pozicích spojených s inovacemi, z toho téměř 10 let ve vyšším vedení. Její vášní je přinášet inovace do života a vést lidi k přijímání a řízení změn. Je marketingovou “srdcařkou” se silnými zkušenostmi v strategickém marketingu, inovacích, obchodním a zákaznickém marketingu. Celou svou kariéru strávila u tří gigantů: Unilever, PepsiCo a Plzeňský Prazdroj.

 
sarvas.png

Štefan Sarvaš

Growth Legacy Consultant, Mars

Pracuje 16 let na různých regionálních a globálních pozicích pro společnost Mars, jednu z největších potravinářských společností na světě. Jeho doménou jsou Consumer & Market Insights a strategická konzultační činnost. Je členem interní konzultační skupiny Growth Legacy, společné iniciativy Mars Wrigley a Ehrenberg Bass Institute for Marketing Science. Skupina vede program vytváření růstových strategií pro největší trhy, jako je USA, Čína, UK, Francie, Německo, Austrálie nebo trhy s vysokým růstovým potenciálem – Indie, Brazílie, Mexiko, Turecko atd.

 
petrina.png

Jakub Petřina

Group Head of Brand Strategy, PPF Group

Zastřešuje strategii značek skupiny PPF, s níž Jakub Petřina spojil většinu svého profesního života. V Air Bank pracoval 11 let na pozici marketingového a produktového ředitele a významně se podílel na jejím úspěšném uvedení na trh. Předtím 9 let vedl komunikaci, produktový management a CRM ve firmě Home Credit.