Řečníci


Bronislav Kvasnička

Už třetím rokem vede jednu z největších marketingových agentur v Česku. Před nástupem do společnosti Wunderman Thompson Praha byl konzultantem a stratégem v technologickém start-upu Lamael CRM a generálním ředitelem Premium Media Group. Zastával také několik vedoucích funkcí v rámci skupiny Kantar Group (WPP) či pozici výkonného ředitele společnosti Hachette Filipacchi a Lagardere.





Martin Dulava

Spoluzakladatelem strategické marketingové agentury Lineart. Od založení v roce 1993 se s více než padesáti členným týmem věnuje strategickému budování značek a obalovému designu ve střední a východní Evropě. Jeho mottem je: „Neděláme design, který chce jen vyhrávat ceny. Tvoříme strategii a vizuální identitu značek tak, aby přinášela pozitivní byznysové výsledky.“ Důkazem tohoto přístupu je např. uvedení novinky Republica Božkov. Martin stojí se svým týmem i za úspěšnou revitalizací řetězce Albert v oblasti nákupního zážitku v místě prodeje, vnější i vnitřní vizuální identitou, stejně jako novou architekturou vlastních značek Albertu, jejich redesignem a také spuštěním online obchodu potravin Albert Domů Zdarma.




David Vejtruba

Druhým rokem je ředitelem marketingu mlékárenské společnosti Savencia Fromage & Dairy pro Českou republiku a Slovensko. Má na starosti značky jako Král sýrů, Lučina, Liptov, Sedlčanský, Apetito, Pribiňáček nebo Bambino, dále vývoj nových produktů a celkovou marketingovou komunikaci. Předtím osm let působil ve společnosti Solvent ČR jako ředitel marketingu. Měl na starosti řízení maloobchodních prodejen a komunikace značek Drogerie Teta, Top drogerie, také sítě lékáren Teta a sLéky.cz. Věnoval se strategii privátních značek, věrnostních systémů a celkově dlouhodobé strategii společnosti. Pracoval také na podobných pozicích ve společnosti Nutricia. 




Dan White

Inovátor v oblasti marketingu a výzkumu. Jeho myšlenky a vizualizace ovlivnily generace marketingových pracovníků. Za tři desetiletí své kariéry v rámci WPP pomohl vybudovat známé marketingové metriky včetně žebříčku BRANDZ a předních světových systémů pro hodnocení značek, médií a testování reklam. V současnosti se věnuje poradenství, školení, přednáškám, ilustrování a psaní. Je autorem knih „The Smart Marketing Book“ a „The Soft Skills Book“. Název jeho prezentace na konferenci Brand Management je „Marketéři, nažhavte motory!“. V době, kdy se firmy pomalu vynořují z krize, poněkud poznamenané, je na marketérech, aby zaujali přední pozice a využili jedinečnou příležitost k růstu. Miliony spotřebitelů touží žít naplno, utrácet peníze za cokoli, co jim nejvíce uniklo během lockdownů. Pro značky je to ideální doba na to, aby zvýšily své investice do marketingu a náležitě je zhodnotily. Takže, marketéři, nažhavte motory. Je čas načerpat palivo a vydat se na start! Ve svém příspěvku využije Dan své oblíbené ilustrace a zábavný styl, aby upozornil na tuto velkou příležitost pro marketing a inspiroval každého, kdo je připraven na tento závod.

Více o Danovi...




Marek Dvořák

Na pozici marketingového ředitele Alza.cz přišel letos v srpnu z japonského pivovarnického holdingu Asahi. Má za sebou více než patnáctiletou marketingovou zkušenost se strategickým budováním silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí. Jeho cílem je přivést k inovativním produktům Alzy co nejvíce nových zákazníků nejen na stávajících, ale i nových trzích. 




Vladimír Komjati

Už třetím rokem vede v Air Bank oddělení Komunikace. V Air Bank začínal před sedmi lety jako tiskový mluvčí banky. Postupně převzal odpovědnost i za komunikaci na sociálních sítích a interní komunikaci Air Bank. V pozici vedoucího oddělení Komunikace má na starosti také řízení značky, nadlinkovou a podlinkovou komunikaci a online marketing. Do Air Bank přišel v roce 2012 z české pobočky Microsoftu, předtím působil v agenturách EMC a Madison Public Affairs.




Tereza Šimečková

Tereza Šimečková se médiím a mediálnímu výzkumu věnuje od roku 1991. V rámci AISA spolupracovala na Media projektu a v dalších letech zde řídila podporu softwaru pro práci s daty z mediálních výzkumů. V rámci Medianu také v letech 1997 – 1998 zajišťovala podporu prvních programů pro práci s peoplemetrovými daty pro společnost Taylor Nelson AGB Media Facts. Vývoji softwaru pro data sledovanosti televize se věnovala i jako ředitelka společnosti Lerach, jíž se stala v roce 1998. V roce 2001 stála u zrodu společnosti Mediaresearch, která od roku 2002 realizuje peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací (ATO). Podařilo se jí rozšířit působení společnosti i do dalších oblastí, zejména reklamního monitoringu a výzkumu dalších médií.




Pavel Hacker

V digitálním marketingu pohybuje už od roku 2001. Působil v agenturách (Mather) Advertures, Havas Prague a BrandzFriendz, kde se věnoval různým tehdy novým formám marketingové komunikace jako byl virální, affiliate a performance marketing. Od roku 2007 se většina jeho práce točila kolem využití sociálních médií. O tématu také přednáší na FSV UK v Praze. V roce 2014 se Pavel odstěhoval na šest let do Thajska, kde spoluzakládal, řídil a následně odprodal digitální agenturu orientovanou na obsah, Bamboo Labs. Od ledna 2020 řídí z Prahy značky společnosti Livesport. Tato ryze česká technologická společnost, je jedním z předních světových poskytovatelů sportovních informací, jejíž aplikace má v mobilních zařízeních staženo více než 90 milionů fanoušků. Na konferenci Brand Management 2021 uvádí a moderuje blok „Co umí jen marketing“ a účastní se panelové diskuze.




Eva Kozarová  

Věnuje se budování značek v luxusním segmentu ručně vyráběného křišťálu. Ve vedení české globálně úspěšné značky Bomma, vyrábějící designová svítidla, působí více než šest let. Od roku 2017 je současně marketingovou ředitelkou tradiční sklářské značky Rückl, zaměřující se na produkci ručně broušených nápojových setů, tableware a dekorativních předmětů. Společně se svým týmem úspěšně provedla kompletní rebranding Rücklu, který si velmi rychle vybudoval silnou pozici převážně na českém trhu. Bomma se pod jejím vedením stala jedním z hlavních hráčů na současném světovém trhu luxusního designového osvětlení. Na pozici marketingové ředitelky obou značek se aktivně věnuje budování a implementaci strategie brandů, jejich komunikaci ale i vývoji nových produktů a zahraniční expanzi značek. 




Jaro Zacko

Creative co-founder agentury TRIAD Advertising a marketingový konzultant v Pros & Cons. Pracuje pro TRIAD a další firmy - Kontentino, Brackets, Deník Postoj. Kromě toho rozjíždí projekt nové školy Libellus. I když se tváří stále mladě, v marketingu dělá už více než 15 let.



Štefan Sarvaš

Pracuje 14 let na různých regionálních a globálních pozicích pro společnost Mars, jednu z největších potravinářských společností na světě. Jeho doménou jsou Consumer & Market Insights, tedy poznatky o spotřebitelích a trzích použitelné pro byznys. Z Londýna řídil výzkum kolem značek Pedigree, Whiskas a Royal Canin. Od roku 2017 se z globální centrály společnosti v Chicagu staral o výzkumy pro oblast cukrovinek, jako jsou Snickers, Mars, Orbit či M&M's pro celý svět. Nyní je členem interní konzultační skupiny zaměřené na Growth Legacy Strategic Program, společnou iniciativu Mars Wrigley a Ehrenberg Bass Institute for Marketing Science zaměřenou na strategickou změnu na trzích s růstovým potenciálem. Často přispívá svými texty do českých odborných médií. Začínal v 90. letech jako sociolog v Praze na Ministerstvu obrany.




Tomáš Křivda

Je příkladem marketéra, který to dotáhl do vedení. Vloni se po třech letech vrátil do managementu AC Sparta na pozici ředitele komerčního úseku a zodpovídá za marketing, sponzoring, obchod a například i provoz stadionu a tréninkového centra. V minulosti působil jako manažer společnosti Ticketmaster, jeho pracovní kariéra je však výrazně spojená se Spartou. Na Letnou přišel už v době studií na Fakultě tělesné výchovy a sportu (obor sportovní management) v roce 2005 v rámci studentské stáže. Posléze se stal pracovníkem marketingového oddělení, projektovým manažerem, a nakonec ředitelem marketingu. Absolvoval také stáž v marketingovém oddělení Realu Madrid.





Martin Mrva

Do Dedoles přišel v roce 2013 jako jeden z prvních zaměstnanců, od začátku byl zodpovědný za marketing. Vybudoval 40-členný marketingový tým, se kterým se mu podařilo expandovat do 20 evropských zemí a letos dosáhne hranici 3 milionů zákazníků. Specializuje se na výkonnostní marketing a snaží se aplikovat nejnovější vědecké poznatky v oblasti marketingu do praxe. Dedoles se zaměřuje na výrobu a prodej originálního oblečení. Společnost se na jaře 2020 dostala do širokého povědomí reklamní kampaní s tančícími křečky se sloganem „Veselé ponožky, co nemají páru“.





Lenka Houšková

Již téměř pět let působí na pozici produktového manažera pro značku Vichy na českém, slovenském a maďarském trhu. Za tu dobu přivedla k životu mnoho důležitých projektů, které kombinovaly strategii úspěšné kosmetické značky a farmaceutického světa.




Antonín Milata

Působí jako CEO agentury Renegadz. Stál u rozjezdu legendárního hudebního webu Bandzone.cz, pomáhal s objevením a nastartováním kariéry umělců, jako jsou např. Charlie Straight, Adam Mišík, Voxel, Pokáč, Sebastian, Xindl X a spousta dalších, řídil nový business ve společnostech Supraphon a Sony Music. V Sony se zároveň podílel na mezinárodním marketingu např. Daft Punk či One Direction. Strávil tři roky v Los Angeles, kde vlastní managementovou agenturu, která propojuje filmové a televizní talenty z východní Evropy s největšími showbusiness agenturami na světě a pomáhá jim s mezinárodní kariérou. Nyní působí v Praze, kde kromě řízení největší české hudební bookingové agentury Redhead Music, založil společně s reklamní agenturou McCann Prague firmu Renegadz, která se zabývá tzv. branded entertaiment – propojování značek a showbusinessu. Renegadz vytváří lokální i mezinárodní projekty např. pro značky Vodafone, Mastercard, L'oreal, Porsche či Coca-Cola.




Michal Škoda

Michal vystudoval ekonomku, ale zamiloval se do piva a působil v marketingu Plzeňského Prazdroje. Díky projektu Volba Sládků zjistil, že by jednou chtěl řídit minipivovar. Mezitím vychodil i kurz na VŠCHT o pivovarské a sladařské technologii, a několik let vařil pivo i doma. V současnosti je ředitelem pivovaru Proud.



Roman Trzaskalik

Marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje je od roku 2018. Předtím působil ve společnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone. Roman výrazně sází na týmovou práci, jeho cílem je podpora jednotlivých členů marketingu Prazdroje. Ze své pozice se zaměřuje na inovace a inovativní komunikaci pro další rozvoj kategorií a značek Prazdroje.




Jan Matoušek

Vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně. Působil jako vrchní ředitel kabinetu ministra průmyslu a obchodu, generální sekretář Italsko-české obchodní a průmyslové komory a jako rada Velvyslanectví České republiky v Římě pověřený vedením obchodního úseku. Od roku 2008 pracoval jako náměstek výkonného ředitele v České bankovní asociaci. Od srpna 2015 zastává funkci výkonného ředitele České asociace pojišťoven od července 2016 funkci výkonného ředitele ČKP. Věnuje se také problematice dopadům legislativy na podnikatelské prostředí z pozice člena Komise RIA (hodnocení dopadů regulace) Legislativní rady vlády.



Aleš Brichta

V reklamním byznysu se pohybuje 16 let. Od roku 2005 působil s roční přestávkou 11 let v Young & Rubicam Praha, kde jako kreativec dlouhodobě vytvářel hlavní komunikaci pro Vodafone, O2, Českou spořitelnu, ČEZ, Staropramen a další značky. V roce 2011 krátce působil v Y&R Moskva, když mu pomohl vyhrát tendr na lokálního telekomunikačního giganta Beeline. V letech 2011 až 2012 působil jako ředitel komunikace ve společnosti Zettlitzer, kde měl na starosti rebranding a produktovou inovaci. Od roku 2017 působí v McCann Prague, kde se podílí na kampaních pro Vodafone, Gambrinus, Kozel, Sprite, FAČR a nejnověji ČAP. Od letošního roku, jako kreativní ředitel. Jeho práce se dočkaly několika mezinárodních ocenění a shortlistů (Cannes, Clio, Golden Drum).



Andrej Štuk

Dvacetileté zkušenosti z marketingu a tvorby obsahu přináší s sebou do agentury Marketup její nový kreativní ředitel. Uplynulých pět let byl šéfem kreativy v agentuře C3 Creative Code and Content, kde se staral o klienty jako Škoda Auto či Eset. Před tím pracoval i v agentuře Outbreak a třináct let vedl kreativu Mark BBDO. Má na kontě několik desítek ocenění z mnoha soutěží jako Epica, Clio či Golden Drum. Je zároveň autorem dokumentárních snímků se sociální tématikou. Na Czech Press Photo získala například v roce 2018 cenu v sekci Aktualita a reportáž práce Tři kamarádi o mladých pracujících uprchlících ze Sýrie v jordánském uprchlickém táboře, za níž stojí Štuk spolu s manželkou, uznávanou fotografkou a reportérkou Jarmilou Štukovou.