Jan suda

Jan Suda

McCann Prague

Honza patří k významným zástupcům české digitální scény. Postupně od roku 2001 sbíral zkušenosti v ARBOmedia, o pár let později šéfoval divizi digitálních médií v mediálce Universal McCann, aby po šesti letech zastával podobnou pozici v GroupM. Poslední dva roky působí jako Media Director v McCANN Prague a zároveň se věnuje rozvoji svého nástroje pro plánování digitální reklamy H3.0.

Na konferenci Brand Management 2019 vystoupí spolu s kolegou Jaroslavem Malinou. Jejich tématem bude budování značky v prostředí neustálých inovací a tlaků na okamžité a měřitelné výsledky. Co je váš brand? Maják v bouři, nebo svíčka, kterou zfoukne zakašlání od dveří? Mnoho firem, především těch tradičních, se dnes zaměřuje hlavně na výkon a krátkodobé výsledky. Zapomínají však, že v přicházející době plné inovací, automatizace a uvědomělých zákazníků může být právě stabilní silná značka to hlavní, co rozhodne o obchodních výsledcích.