Jaroslav malina+260

Jaroslav Malina

McCann Prague

V agentuře McCANN pracuje už 9 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek.

Na konferenci Brand Management 2019 vystoupí spolu s kolegou Honzou Sudou. Jejich tématem bude budování značky v prostředí neustálých inovací a tlaků na okamžité a měřitelné výsledky. Co je váš brand? Maják v bouři, nebo svíčka, kterou zfoukne zakašlání od dveří? Mnoho firem, především těch tradičních, se dnes zaměřuje hlavně na výkon a krátkodobé výsledky. Zapomínají však, že v přicházející době plné inovací, automatizace a uvědomělých zákazníků může být právě stabilní silná značka to hlavní, co rozhodne o obchodních výsledcích.