Lukas kruzbersky

Lukáš Kružberský

Red Media

Od roku 2012 stojí v čele digitální mediální agentury Red Media, která je od loňska členem skupiny Publicis Groupe. Kariéru začínal u mobilního operátora T-Mobile, ale následně přešel k Vodafone, odkud odcházel po pěti letech jako ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky. V roce 2011 stál u rozjezdu internetového prodejce s módou Zoot a poté působil i jako marketingový ředitel společnosti Eta.

Na konferenci Brand Management 2019 bude mluvit o tom, jak budovat značku v době, kdy lidé přesunuli svoji pozornost na internet a marketingové rozpočty firem je následují. V digitálu ale marketérům dosavadní postupy pro budování značek nefungují. Tápou, jak peníze dobře investovat a vůbec měřit výsledky kampaní. Agentury jim s tím zatím moc nepomohly a z digitálu se mezitím stala šedá zóna plná bullshitu. Pionýrská doba pokus-omyl už je ale za námi. Je čas podívat se na online střízlivýma očima. Jak tedy budovat značky v nových podmínkách, kde digitální media hrají stále důležitější roli?