Martin smr%c5%be

Martin Smrž

Junior Achievement Czech Republic

Uváděl na český trh první placenou TV službu (MultiChoice), první peoplemetrové měření v České republice (Taylor Nelson AGB) a zároveň i první měření návštěvnosti českého internetu (iAudit). Dále působil jako marketingový ředitel v českém UPC, v posledních letech se pak pohyboval převážně v konzultačním byznyse v oboru telekomunikací a médií. Poslední rok a půl se věnuje české pobočce Junior Achievement, kterou v roce 1992 založil Tomáš J. Baťa. Cílem organizace je rozvíjet podnikavost studentů středních škol, ročně jejími programy projde na osm tisíc.

Generace Z, Digital Natives či další „Tichá Generace“, to je primární cílová skupina aktivit Junior Achievement. Jak přemýšlejí o životě, čeho chtějí dosáhnout, co jim říkají značky a co to může znamenat pro marketinková oddělení, o tom bude Martin Smrž mluvit na konferenci Brand Management 2019.