Jiri vlasak

Jiří Vlasák

Kofola ČeskoSlovensko

Ve Skupině Kofola působí od roku 2010, kdy nastoupil jako marketingový ředitel pro Českou republiku a řídil převzetí společnosti Pinelli (Semtex). Po integraci československých aktivit Kofoly v letech 2011 až 2015 vedl marketingový tým v obou zemích. Inicioval akvizici minerální vody Radenska a expanzi do adriatického regionu. Následně působil jako CEO dceřiné společnosti Hoop v Polsku a v březnu 2018 úspěšně dokončil divestici.

V nové roli strategického ředitele Skupiny Kofola zodpovídá za udržitelný rozvoj byznysu společnosti, koordinaci aktivit jednotlivých pilířů skupiny a akviziční projekty. Ve svém příspěvku na konferenci Brand Management 2019 přiblíží další směřování Skupiny Kofola, způsob naplňování hodnotově orientované firemní vize a způsob přemýšlení o hlavních výzvách, kterým firma v dlouhodobém horizontu čelí nebo bude čelit na trzích, kde je či chce být přítomná.