Ond%c5%99ej gottwald

Ondřej Gottwald

IMCC Europe

Ve svém příspěvku na konferenci Brand Management 2019 se zaměří na to, jak neztratit zákazníka na poslední míli. Toto oblíbené téma nabírá v dnešní době nový rozměr. V tradičních i nových médiích se snažíme posílit vztah spotřebitele se značkou, ale jeho pozornost se v místě prodeje často ztratí v konkurenci slev. Co s tím? Koncepční vizibilita? Kombinované kampaně a strategie digi&retailu? Content a zážitek v in-store? Zkusme najít nové odpovědi na tradiční otázku...

Ondřej pracuje a podniká v reklamním průmyslu přes 20 let. Kromě rozvoje vlastních agentur G-in a Lisbeth se věnuje práci v boardu evropské asociace agentur EACA jako předseda rady pro integrovanou komunikaci (IMCC). Pravidelně se účastní hodnocení kampaní v místních i mezinárodních soutěžích. Věří, že komerční komunikace značek může mít pozitivní sociální přesahy a stále přitom fungovat jako podpora prodeje.