Jenni romaniuk

Jenni Romaniuk

Ehrenberg-Bass Institute

Patří k největším odborníkům v oblasti metrik pro výzkum značek, efektivity reklamy, loajality a word of mouth. Působí jako Research Professor a Associate Director nejlepšího centra brand marketingu na světě. Je spoluautorkou nové bible marketingu How Brands Grow (díl 1 a 2), která otřásla celým oborem. Přináší prokázaná pravidla fungování marketingu založená na desítkách let robustních analýz napříč trhy a kategoriemi. Téma rozpoznatelnosti značek rozvíjí také ve své nejnovější knize Building Distinctive Brand Assets.

Ve svém příspěvku na konferenci Brand Management 2019 v Praze využije Jenni nejnovější výsledky výzkumů o tom, jak mohou značky růst. Na tomto základě pak načrtne roadmapu pro růst značek v dnešním dynamickém, rozděleném a někdy poněkud depresivním světě. Podle ní existují dva druhy „marketingových hříchů“. Na jedné straně jsou kroky, kterými aktivně poškozujeme naše značky, na straně druhé pak aspekty, jež neprávem opomíjíme, a značky tím opět trpí. Na základě objevů Zákonů růstu (Laws of Growth) můžeme identifikovat sedm hlavních „hříchů“ v oblastech, jako je tvorba reklamy, mediální nákup, segmentace zákazníků, diferenciace značek a mnoho dalších. Tyto poznatky vás přivedou na jasnou „cestu k vykoupení“ směrem k udržitelnému růstu vašich značek a byznysu.