Pavel werner

Pavel Werner

MIBO koloběžky

Před šesti lety nastoupil do firmy M-I-B-O, která vyrábí koloběžky v srdci Beskyd, jako konzultant obchodních případů a marketingu. Zkušenosti měl z předchozího působení ve společnostech REDA, SOLO Sušice nebo Česká PIC. Dnes již jako jednatel a spolumajitel M-I-B-O díky inovacím, vizi a osobním vztahům ovlivňuje dění na celém rodícím se trhu. Je přesvědčen, že kvalitní prezentace a propracovaná filozofie značky není jen výsadou velkých firem. Nový korporátní design firmy ocenila letos porota ADC Creative Awards a získala zlatého louskáčka v kategorii Design.

Na konferenci Brand Management 2019 Pavel Werner přiblíží cestu k redesignu a také jeho výsledek, který se již nyní projevuje výrazným růstem marže. „Dřív jsme graficky všechno látali, jak nás napadlo. Za 20 let činnosti se tu míchalo nekoncepčně milion stylů, teprve až rebranding přinesl jasný a srozumitelný jazyk směrem k zákazníkovi,“ říká Pavel Werner. Dodává, že za poslední tři roky firma navýšila podíl exportu z 20 % obratu na více než 60 %.