Petr chladek

Petr Chládek

Jihomoravské inovační centrum

Dva roky vede organizaci JIC, kde spolu s kolegy podporuje lidi ve vytváření a rozvoji firem, které mění svět. Služby JIC využívá každoročně přibližně stovka firem, ať už ve fázi prvotního nápadu, rychle rostoucího start-upu i zavedené technologické firmy. Jsou mezi nimi např. Kiwi.com, Sewio, Phonexia a další. Petr Chládek se oblastí regionálních inovačních systémů a regionální politiky zabýval už v rámci studia a během své práce manažera Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje. Pod jeho vedením vznikla třetí i čtvrtá generace regionální inovační strategie, jejímiž výsledky jsou například vznik a otevření VIDA! science centra, prototypovací laboratoře FabLab Brno nebo řada projektů na propojení výzkumné a soukromé sféry na jižní Moravě.

Ve svém příspěvku na konferenci Brand Management se zaměří na roli značky ve světě start-upů. Zmíní se také o cestě své organizace za jasnější značkou. V roce 2018 prošel JIC rebrandingem, který reagoval na potřebu zastřešující značky pro stále větší množství projektů. Cílem bylo také posílit povědomí o tom, co JIC je a jak může firmám a jednotlivcům pomoci. Výsledkem rebrandingu bylo mj. nastavení brand managementu jako interního procesu, který propojuje marketing a komunikaci, služby, HR i vedení. Brand manager je strážcem značky v nejširším smyslu slova a parťák do diskuze napříč týmy. Důležité je uvědomění, že je to dlouhodobá, kontinuální práce, ne projekt s časovým omezením.