Petra+novotn%c3%a1

Petra Novotná

Slovak Telekom

V telekomunikačním byznysu pracuje na různých pozicích už 16 let a zaměřuje se hlavně na mediální strategii a marketingovou komunikaci. Od roku 2016 řídí strategii a marketingovou komunikaci Slovak Telekom, jedné z nejsilnějších značek na trhu, která patří zároveň mezi největší zadavatele reklamy na Slovensku. Petra odpovídá za prezentaci značky napříč mediálními kanály včetně obchodů, vlastních eventů a sponzoringových aktivit.

Výrazně se angažuje ve zvyšování úrovně marketingu na Slovensku. Zasedá v devítičlenném prezídiu Rady pre reklamu a je také členkou zájmového sdružení klientů Ludia z marketingu. Za svoji práci získala mnoho ocenení včetně zlaté Effie v roce 2018 a titulu Klient roku v národní kreativní soutěži Zlatý klinec.

Na konferenci Brand Management bude mluvit o tom, jak velká etablovaná značka musí opustit komfortní zónu, aby neztratila nic ze svojí relevance.