Jaroslav+slavi%c4%8d%c3%adnsk%c3%bd

Jaroslav Slavičínský

Seznam

Pandemie vyvolala velkou vlnu solidarity nejen ze strany občanů, ale také od komerčních značek. Jednou z firem, která tuto společenskou angažovanost vzala opravdu vážně, byl bezesporu Seznam.cz. I díky tomu dokázal vytěžit maximum ze zvýšené návštěvnosti internetu v pandemickém období a získal stovky tisíc nových uživatelů svých produktů. V krizi také vzrostla interní spolupráce mezi týmy, kdy marketing začal více spolupracovat s obchodem i produktem.

O zákulisí těchto aktivit promluví marketingový stratég Jaroslav Slavičínský. Měl možnost si ověřit, že v krizi prostě značky musí udělat něco pro lidi. Od loňského roku odpovídá za marketingovou podporu produktů Seznamu, vede tým, který se stará o vše od Televize Seznam, Mapy.cz, Firmy.cz, Zboží.cz, Sreality.cz, Sauto.cz, Vyhledávání a Seznam prohlížeče až po samotnou homepage Seznam.cz.

Dříve působil v agenturní skupině Kindred Group jako marketingový stratég a šéf mediálního a analytického oddělení. V agentuře Inspiro měl v minulosti na starosti klienty Huawei, O2, MONETA Money bank, Makro, Teta drogerie a další. V agentuře Leo Burnett řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v ČR a na Slovensku.