Veronika+ho%c5%99%c3%a1kov%c3%a1

Veronika Hořáková

Plzeňský Prazdroj

Jak to, že nyní můžete dostat čepovaný Birell na každém rohu? Velkou zásluhu na rapidním růstu této značky má jako marketingový lídr právě Veronika Hořáková. Není samozřejmostí, aby si manažer marketingu mohl „sáhnout“ na produkt, vycházet vstříc zákaznickým potřebám a hledat mezery na trhu. Veronika to má v popisu práce a kromě komunikace řeší nové kategorie a možnosti růstu stávajících. Z jejího příspěvku pochopíte, jak se úspěch produktu na trhu prolíná s interním úspěchem a co všechno je třeba „vyběhat“ v zákulisí. Velmi dobře ví, že prvním zákazníkem jsou pro marketéra vždy obchodníci.

Do Plzeňského Prazdroje přišla před sedmi lety se zdánlivě jednoduchým úkolem: naučit Čechy pít cidery. Nezůstalo ale jen u této kategorie, měla na starosti inovační projekty napříč portfoliem Prazdroje. Stála také za přerodem značky Frisco. Dnes je zodpovědná nejen za marketing ciderů Kingswood a Frisco, ale především nealkoholického piva Birell. S marketingem nealko nápojů získala již dříve zkušenosti jako Senior Brand Manager v Pepsi, začínala v roce 1999 v marketingu zmrzlin v Unileveru.