Adriana+jah%c5%88%c3%a1kov%c3%a1

Adriana Jahňáková

LEGO

Když nebudete jako marketér o spotřebiteli vědět všechno, třeba co snídá, s kým se kamarádí, co ho trápí, nebudete firmě nic moc platný. To ví Adriana Jahňáková, která je od letošního března generální ředitelkou společnosti LEGO pro ČR a SR. Od roku 2015 pro LEGO pracovala jako šéf marketingu regionu REEMEA, kde vedla týmy celkem 70 marketérů pro 100 zemích světa. Vedení se ujímala v období karantény a ekonomického poklesu, který ale LEGO zvládá velmi dobře. Lidé si totiž začali doma více hrát a prodeje rostou stejně jako počty nových dospělých zákazníků. LEGO patří k marketingově řízeným firmám, stojí na časté obměně většiny sortimentu i zákaznické báze a určuje trendy ve své kategorii.

V průběhu více než dvaceti let svého profesního života Adriana Jahňáková vybudovala úspěšné marketingové týmy a přišla s mnoha byznysovými řešeními také ve společnostech P&G, Coca-Cola a Plzeňský Prazdroj. Pracovala v 6 zemích světa na lokálních, regionálních a globálních pozicích v oblastech marketingu a prodeje. Je lektorkou ELAI institutu v Praze, kde se věnuje tématu inovativního myšlení.