Pavel+hacker

Pavel Hacker

Livesport

V digitálním marketingu pracuje od roku 2001. Působil v agenturách (Mather) Advertures, Havas Prague a BrandzFriendz, kde se věnoval různým tehdy novým formám marketingové komunikace jako byl virální, affiliate a performance marketing. Od roku 2007 se většina jeho práce točila kolem využití sociálních médií. O tématu také přednáší na FSV UK v Praze. V roce 2014 se Pavel odstěhoval na šest let do Thajska, kde spoluzakládal, řídil a následně odprodal digitální agenturu orientovanou na obsah, Bamboo Labs. Od ledna 2020 řídí z Prahy značky společnosti Livesport. Tato ryze česká technologická společnost, je jedním z předních světových poskytovatelů sportovních informací, jejíž aplikace má v mobilních zařízeních staženo více než 90 milionů fanoušků.
Na konferenci Brand Management 2020 uvádí a moderuje blok „Značky v digitální transformaci“. Zaměří se na to, jak je současný branding ovlivňován digitálním prostředím a platformami jako je ekosystém firem Apple, Google či Facebook.