DŮVĚRA VE ZNAČKY

v post-faktické době

19. 9. 2018 - Cubex Centrum, Praha


Key Note: Sean Pillot de Chenecey (Autor první knihy o dopadu současné krize důvěry na značky)

NepřehlédněteVezměte s sebou na konferenci kolegy a získejte zvýhodněné skupinové vstupné!



Co je Brand Management
Největší oborové setkání všech, kteří věří, že značka je daleko více než grafický symbol. Je to ideální platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi seniorními manažery marketingu a komunikace, které zajímá, jak dále efektivně rozvíjet a řídit značky. Čtěte více
Zapojte se!
Chci se zapojit jako Řečník Partner Účastník
Registrace
Vezměte s sebou na konferenci kolegy a získejte navíc zvýhodněné skupinové vstupné!

Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

13.8.2018

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha...

Zobrazit článek

Communication Summit 2018 představil smysluplné značky a smazal rozdíly mezi marketingem a PR

4.6.2018

Může trojúhelník „značka, dobro a byznys“ opravdu fungovat? Nebo je to jen póza? O tom, jak úspěšně komunikovat, aby brand kromě společenského...

Zobrazit článek

Brand Management 2018: Víme, které značky přežijí post-faktickou dobu

30.5.2018

Současná politická a společenská atmosféra plná blábolů, manipulace i zjevných lží dopadá již také na marketing. Jak rozvíjet značky v...

Zobrazit článek

Atmosféra konference Brand Management

#brandeventcz

Partneři 2018

Další partneři

Konferenci přináší

Máte zájem s Brand Managementem spojit svou značku?