DŮVĚRA VE ZNAČKY

v post-faktické době

19. 9. 2018 - Cubex Centrum, Praha


Key Note: Sean Pillot de Chenecey (Autor první knihy o dopadu současné krize důvěry na značky)

NepřehlédněteVezměte s sebou na konferenci kolegy a získejte zvýhodněné skupinové vstupné!

Kontakty v kapseNetworking a informace v mobilní aplikaci pro iOS nebo Android.

Co je Brand Management
Největší oborové setkání všech, kteří věří, že značka je daleko více než grafický symbol. Je to ideální platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi seniorními manažery marketingu a komunikace, které zajímá, jak dále efektivně rozvíjet a řídit značky. Čtěte více
Zapojte se!
Chci se zapojit jako Řečník Partner Účastník
Registrace
Vezměte s sebou na konferenci kolegy a získejte navíc zvýhodněné skupinové vstupné!

Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

10.9.2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o...

Zobrazit článek

Brand Management 2018: Co udělat hned teď, aby vaše značka neztratila důvěru

13.8.2018

Konference Brand Management 2018, největší setkání top manažerů a marketérů v ČR, představila kompletní program. Ve zbrusu novém Cubex Centru Praha...

Zobrazit článek

Communication Summit 2018 představil smysluplné značky a smazal rozdíly mezi marketingem a PR

4.6.2018

Může trojúhelník „značka, dobro a byznys“ opravdu fungovat? Nebo je to jen póza? O tom, jak úspěšně komunikovat, aby brand kromě společenského...

Zobrazit článek

Atmosféra konference Brand Management

#brandeventcz

Partneři 2018

Další partneři

Konferenci přináší

Máte zájem s Brand Managementem spojit svou značku?