DŮVĚRA VE ZNAČKY

v post-faktické době

19. 9. 2018 - Cubex Centrum, Praha


Key Note: Sean Pillot de Chenecey (Autor první knihy o dopadu současné krize důvěry na značky)

NepřehlédněteRegistrujte se za výhodnější cenu do 31. 7. !



Co je Brand Management
Největší oborové setkání všech, kteří věří, že značka je daleko více než grafický symbol. Je to ideální platforma pro výměnu názorů a sdílení aktuálních trendů mezi seniorními manažery marketingu a komunikace, které zajímá, jak dále efektivně rozvíjet a řídit značky. Čtěte více
Zapojte se!
Chci se zapojit jako Řečník Partner Účastník
Nejvýhodnější registrace
Registrujte se za výhodnější cenu do 31. 7. !

Communication Summit 2018 představil smysluplné značky a smazal rozdíly mezi marketingem a PR

4.6.2018

Může trojúhelník „značka, dobro a byznys“ opravdu fungovat? Nebo je to jen póza? O tom, jak úspěšně komunikovat, aby brand kromě společenského...

Zobrazit článek

Brand Management 2018: Víme, které značky přežijí post-faktickou dobu

30.5.2018

Současná politická a společenská atmosféra plná blábolů, manipulace i zjevných lží dopadá již také na marketing. Jak rozvíjet značky v...

Zobrazit článek

Podívejte se, kdo jde na Communication Summit 2018

16.5.2018

Víte, že digitální marketing je mrtvý? Zákazník ho ale naštěstí přežil a díky němu hodně získal.

Zobrazit článek

Atmosféra konference Brand Management

#brandeventcz

Konferenci přináší

Máte zájem s Brand Managementem spojit svou značku?