DŮVĚRA VE ZNAČKY

v post-faktické době

19. 9. 2018 - Cubex Centrum, Praha


Hot newsDěkujeme Vám za účast na konferenci Brand Management 2018. Těšíme se na další společné setkání 2. října 2019!

Prezentace řečníků
Připomeňte si klíčové myšlenky řečníků v jejich prezentacích.
Fotky
Prohlédněte si, kdo se konference zúčastnil a jaká panovala atmosféra.
Klíčové myšlenky z Brand Managementu 2018

Jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy?

11.10.2018

Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam jak pro diváky, tak pro zadavatele reklamy. Odborníci z Česka i...

Zobrazit článek

Brand Management 2018 o značkách v post-faktické době: Nemít názor není benefitem

21.9.2018

Mohou být značky v dnešní době názorově neutrální? Jen velmi těžko. A do budoucna jim to zřejmě nepřinese nic dobrého. Marketéři by měli přijmout...

Zobrazit článek

Koho můžete potkat na konferenci Brand Management 2018

10.9.2018

Vysoce aktuální téma jak v post-faktické době budovat důvěru ve značky zaujalo stovky seniorních marketérů. Pochopili, že nejde o politiku, ale o...

Zobrazit článek

Atmosféra konference Brand Management 2018

#brandeventcz

Partneři 2018

Další partneři

Konferenci přináší

Máte zájem s Brand Managementem spojit svou značku?