Zakladatel, Kreativec
Bartle Bogle Hegarty (BBH), The Garage Soho a The Business of Creativity
Málokdo měl takový vliv na marketingovou kreativitu jako John Hegarty. Na globální reklamní scéně se pohybuje již více než šest desetiletí a spolupracoval se značkami jako Levi's, Audi, Axe, British Airways a Johnnie Walker. V roce 1970 byl u zrodu agentury Saatchi and Saatchi a o 12 let později založil s Johnem Bartlem a Nigelem Boglem vlastní agenturu Bartle Bogle Hegarty (BBH), která má nyní pobočky v Londýně, New Yorku, Singapuru, Stockholmu, Šanghaji, Bombaji a Los Angeles.
Získal nespočet kreativních ocenění včetně ceny prezidenta D&AD za mimořádné úspěchy. V roce 2007 mu britská královna udělila titul Sir a v roce 2011 obdržel první cenu Lva svatého Marka na festivalu kreativity v Cannes. V roce 2011 vyšla jeho první kniha „Hegarty on Advertising – Turning Intelligence into Magic“ a o tři roky později vyšla „Hegarty on Creativity – there are no rules" (česky Hegarty o kreativitě – Pravidla neexistují, 2015) V roce 2014 John spoluzaložil společnost The Garage Soho, která investuje do startupů a je založena na přesvědčení, že věří v budování značek.
John právě spustil nový online 8týdenní kurz s názvem The Business of Creativity.